♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, June 14, 2013

Durian Owhhh Durian...

Assalamualaikum..Salam Hari Jumaat yang Mulia..

Kelmarin petang, Penang di landa hujan lebat dan ribut...
saya balik kelmarin pun mandikan hujan bersama suami, sebab suami bawa motor.
nasib baik Mak Saudara boleh amik Irfan kejap, kitaorang lambat....

Meh cuci mata korang dengan raja buah nieh...hahaha..
Pagi-pagi lagi saya jamu korang makan durian yer...:)

Kelmarin la en suami bawa balik...dua biji , haihhhh saya ni teringin lama dah nak makan durian...hahaha. Dulunya bukan penggemar durian...sekarang dah jadi penggemar...hikss.

Bedal semalam dalam banyak ulas gak la..sebelum tu dah bedal kat rumah sepupu saya dah pun..kui3x...

#musim durian kat Penang katakan...:)


16 comments:

♥ Wina ♥ said...

aaahhh sukeeeee!

nak kena cari gak nih :)

JaSSNaNi said...

anak bujang akak yg no.2 tu dah tanya.. bila mamanya nak beli durian.. katanya dah musim.. gara2 dia nampak gambar durian kat botol air cap badak tempoh hari..

el said...

harap2 balik kang mil aku ada beli doyan..sllu dia lah rajin beli..aku nak beli ssh skit sbb aku sorg ja mkn haha

Sidratul Muntaha said...

aku pun bkn penggemar tapi baru2 ni pingin nak makan durian tembaga

Dee said...

cantiknya durian tu..nyum2..lama tak makan..huhu..

Ratu Hatiku said...

Sedapnya.....mmg buah feveret 4ever.. :D

Zura@Iwan said...

Wina~

hahaha..
sila cari doyan k..

Zura@Iwan said...

Jass~

ya ka..anak bujang akak peminat doyan ek...

irfan tk taw la dia suka ke idak..klmrin dia mkn gk ler..tp bila lama2 rasa lembik dia tk mau..

rambutan dia pulun kak..haha..

Zura@Iwan said...

el~

oo ya ka..ok la nnti MIL hg sure beli..sbb dia taw hg suka..menantu kesygan..hehe...

iwan la klmrin bw blk, kwn dia kasi...

Zura@Iwan said...

Ayu~

owhh sm arr kita..
lps bersalin aku jd suka doyan la plak..haha

Zura@Iwan said...

Dee~

nnti cari doyan k..
sedap wooo

Zura@Iwan said...

Ratu~

peminat dr dl higga skrg ye?
bagus2..

atuk said...

Assalamualaikum Zura

kat KL ni pun dah mula banyak jual durian

Nad MamaZN said...

Waaaa
Isi cantek tuuuu!

Zura@Iwan said...

Atuk~

wslm atuk..

ya ka..cm tu sng arr nk cari..hehe

Zura@Iwan said...

Nad~

aha cantik isi Nad...
geram nengok..hehe