♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, January 18, 2013

Trip To ChiangMaiLoasMyammar | Part 2

Assalamualaikum..

Lama gak tertangguh nak sambung update gambar-gambar kenangan Trip en suami pergi ChiangMai~Loas~Myammar bulan November tahun lepas..huhu, so mari saya sambung..hehe

Part 1 boleh refer kat sini yer.. Trip To ChiangMai | Part 1 

En Suami tak de masa nak cerita details, dia suruh tempek gambar je...kekeke..

 Naik bot nak ke Loas ..

 Air ubat ...huhu..

 Ha...di sini boleh sopping handbang yang murah-murah..hikss

Melawat perkampungan penduduk leher panjang..

 Korang tengok berat besi tu brp? 4kg ++ tu...adeiii..

 ehem..ehem...en suami bersama gadis bertelinga labuh...hehe..

 Macam-macam selendang ada..hehe..

 Okeh...habis jelajah perkampungan tradisional penduduk leher dan telinga panjang........

Bersambung naik gajah pula yer.....next entry...hikss

Terima kasih sudi singgah sini...:)


#happy weekend uols...
#inshaAllah berjumpa kita nanti hari isnin....

9 comments:

juelee said...

wah berat rupanya besi kat leher tu... dah macam beras 5kg beratnye..

ina khairina said...

erkkkkkk.....geli geleman aihh tgok ayaq ubat tu!

Zura@Iwan said...

juelee~

tu le..berat tu...
mmg lama2 jd pjg arr leher dorang..

Zura@Iwan said...

Ina~

tu la psl..

dorang buat sbgi air ubat..

ALoNa CintamaniszLite said...

sian tgk fizikal dorang. tak tau lah tu dorang mmg merelakan atau tidak..
semuanya kerana kepercayaan bila buat mcm tu dorang lagi cantek dan lelaki akan lebih berminat nak kawen ngan dorang yg mcm tu dari yg normal mcm kita ni...aduhaii..

wantie said...

air ubat ke air Ularrrrr.. bluwek. bagi sejuta pun aku tak makan wei. haram...

eee... katiknya marka tu yg lepak kat sebelah hubby hang. hahahaha

Zura@Iwan said...

k.ALona~

tu la kak..
ni semua kepercayaan dorang kan..ingt tk de lg yg pakai gini,.
rupannya masih ada...anak dara pun dh ikut gini..

Zura@Iwan said...

wantie~

air ubat taruk ular pun ada weh..haha...

kekeke...ada ag marka..tp tk tempek kt cini..hehe..

Sidratul Muntaha said...

eh
kat sini pun ade jugak praktik lilit leher dgn gelung tu?!
aku ingat dekat primbumi China tu je ade
or dekat area2 afrika selatan or amazon forest sana