♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, January 18, 2013

Kerana Zalora...

Assalamualaikum...

 (picture blurr ..cepat2 nk amik gmbr dia jerit..kakaka)

Kelakar betul hero kecil sorang ni....tiba-tiba je dia jerit, terkejut kitaorang..rupanya dia tgk iklan Zalora kat tv secara spontan ikut si perempuan tu menjerit...wakakakkaa..

Gelak kami suami isteri....kahhhhh!


20 comments:

el said...

laaaaaaaa aku igt ko sopin kt zalora hahahahahaha

fazilzura said...

bkn ko je El .. haku pun ingt zura beli ZALORA..

♥cikmOt♥ said...

hehehe, comel ahh kamu ni irfan

wantie said...

aku ingat hang jatuh chenta ngan zalora tu. mcm aku. asyik membelek je. kikikiki...

aku suka yg melayu tu. yg cakap omputih tu muka dia tak lawo.. seraibai.. masai bagai.

sejak sapa ntah bagitau yg ada kasut kat Zalora tu dari kulit babi. terus aku nyamfah nak belek dah.

Anum said...

la ingat shopping

LiYa HaNiF :: said...

laaa liya ingtkan dok shoping kat zalora td...

Zura@Iwan said...

el~

kahhhh...

terkena hg ngan entry aku ni ek..

tk de weh nk sopin kt zalora tu..huhu

Zura@Iwan said...

fazilzura~

wakakaka..

ko pun terslh anggap ye..

tk leh sopin kt zalora..sat irfan jerit...kahhhh

Zura@Iwan said...

cikmot~

hahaha...

tu arr..cute plak dia jerit gitu..

Zura@Iwan said...

wantie~

aku tk mbelek pun..mls kdg2..nk sopin budget non adoo..hehe..

irfan buat kitaorg gelak bdekah2..tiba jerit bila pompuan tu pun jerit..hehe

Zura@Iwan said...

Anum~

huhu..

sorry tkena la plak..

Zura@Iwan said...

Liya~

hikss..

tak teringat pun nk sopin kt zalora...mahal2 gk..

MrS. F!zA said...

iklan ni mmg kelakar..hahaha jgn bgtau adik akak abang..hahaha ntah pape.. irfan pon thu iklan tu kelakar.

Dee said...

hahaha..pandailah dia...

Zura@Iwan said...

Fiza~

tu le..
dia tahu iklan ni..dia tggu tgk.
bila part jerit tu..
dia pun ikut jerit..hikss

Zura@Iwan said...

Dee~

budak makin cerdik akal..hehe

Nad MamaZN said...

Saya pun igt akak beli ngan zalora =)

Zura@Iwan said...

Nad~

hahaha...
adoyaii semua terkena ye..

Sidratul Muntaha said...

ahaha!
lawak lah
anak2 aku kl nmpk tu
siap ajuk lagi!
ahahaha
tpi aqil la agak2 dah beso ni
mulut laser
ko thu dia kate ape klu nmpk pempuan tu?!
*gile ke ape?!
ahahaha!

Zura@Iwan said...

Ayu~

hahaha...
tu la kan..aqil dh bsr
cara dia la kan...

sabar je bdk2 skrg ni..eheh