♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, January 17, 2013

Picture Suka Suki Kami...:)

Assalamualaikum...
Salam Sejahtera

Lepak-lepak kat rumah sungai petani weekend hari tu, sebelum balik kita posing kenangan...picture suka hati kami laki bini...kahhhhh!, ada saya kesah....hehehe..tak kira saya nak tempek kat sini juga sebagai kenangan, lagipun bukan ada orang kesah pun...blog pun tak femes, tak femes pun tak per kut...yang penting saya tak kacau orang dan saya nak baik dengan semua orang....hehehe.
Sudah..sudah...jangan melalut....hehehe..

Kalau tak lalu tengok...pejam mata je...hahaha, saya suka gurau ganaz  gini....kahhhh, posing remaja bangka!wakakakaka...gelak kami laki bini...

 I like you...You like Me....

 Saya sayang awak..awak sayang saya...sayang menyayang....

 Saya renung awak...awak renung saya....sukanya...kakaka..(jangan muntah ijo yer..kahhh)

 Yeayyyy....saya dan awak ada dia dalam hidup kita......We Love U Irfan...

Peace Yoo! aikk tanda 4 tu hubby kata....tunggu la ada rezeki kita berempat pula....Ameen, inshaAllah..

Alhamdulillah syukur dengan semua pemberian terindah dari Allah swt ini, hidup ada jatuh dan bangunnya...tetapi kita kena sentiasa bersyukur walaupun perit sesuatu dugaan itu, redha itu pasti...Saya mahu kehidupan yang sentiasa gembira bersama keluarga tersayang...begitu juga kengkawan, semoga kita semua sentiasa memperoleh kegembiraan dan keberkatan dariNya..Ameen.

 
 #I know who I am. I am not perfect. I'm not the most beautiful woman in the world. But I'm one of them.
-Mary J. Blige-

 #"Never judge a book by its cover...Never judge people by their looks..."


Thanks for reading ^_^
I'm happy just the way I'am

14 comments:

Anum said...

hapy family

wantie said...

ha.. aku dah berempat.. nakcoming soon ke kome?

Nad MamaZN said...

Terserlah kebahagiaan =)

el said...

kahkahkah lawak hat peace 4 tu..kahkahkahhh

SyaNa said...

aloloooo suwittt

♥MAMASYAZA♥ said...

semoga kekal bahagia hingga akhir hayat. amin

Zura@Iwan said...

Anum~

thks anum..u too..

Zura@Iwan said...

wantie~

ok la hg dh ber4..
doa2kn aku yer...

Zura@Iwan said...

Nad~

alhamdulillah....
macih nad...
same too u yer..

Zura@Iwan said...

el~

tu la psl...scara spontan je tu..

Zura@Iwan said...

Syana~

suwitt bangat..kahhhh

Zura@Iwan said...

MamaSyaza~

Ameen....
moga2 kak..
doa2 yg baik2..

Sidratul Muntaha said...

hamboi - hamboi..
aku suke gambo korang
laki hang sporting la..
laki aku?!
smorting!
aptb!
ehehehe

Zura@Iwan said...

Ayu~

hahaha..
laki aku ni bleh la diajak layan bergmbr..hehe