♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, August 7, 2012

Cakar Harimau Irfan!

Best woo kena cakar harimau Irfan .....siap nak makan lagi pipi Mama dia yg mulus nie....geli wooo...sonok pun ada.....sekali Mama dia gigit dia balik, dia marah....amboi pandai dia....hahaha..

Nie aksi dia geram sm arr nie.....geram syg kat Mama dia...kekeke...

Pergi kerja...selalu aje terbayang2 telatah dia yg cute tue.....I Love U my Son....

6 comments:

wantie said...

kalau Aleesya sekarang ni dia tak kira sapa, dia siam penampar hang tau dak.

kalau dapat hidung tu, dia picit terus. Ha irfan jgn ko ikut jejak langkah Aleesya. silkap haribulan berparut muka mama kamu tu.

AzuraFazil DIN said...

mmg besh kene gomol2 ... time ni dia still gatai gusi ...
tunggu ler gigi dia dh penuh .. wakakakk
ko jgn ajor dia gigit plak , kang dia pi skolah abis dia mengigit ..

Zura@Iwan said...

dasat tu...siap penampar ag...huhu..

irfan ni gomol manja...hehe...

Zura@Iwan said...

hahaha..tu la psl..

minta2 jgn la duk keja nk gigit je..

skrg dia suka wat aksi gerammm...huhu

ALoNa CintamaniszLite said...

Gatal nk tumbuh gigi lagi kot tu, hehe..

Zura@Iwan said...

tu la kak..nk tumbuh gg lg la tu...hehe