♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, August 15, 2012

Raya Nie Dia 10 bulan Lahh...

Assalamualaikum....

Walaweyyy...mood raya sudah mari......ramai dah update pasal raya je nie, sonok plak rasa....insyaAllah moga2 kita semua dapat menyambut Syawal kali ini dengan penuh kegembiraan dan keberkatan dari Nya.

Seronok2 juga...tapi jangan lupa pada yang tiada.....Al-Fatihah...

Pertama kali beraya bertiga ni ....hari ni dah masuk umor Irfan 10 bulan, lagi 2bulan aje lagi nak setahun dia.

 Dah besar dah dia....syukur
 Papa belanja KFC...terima kasih Mr Daddy syg...tp Mama dan Papa la makan, Irfan tak boleh makan lagi...sabar ye..
 Apa la yang Irfan duk pot pet2 kat Papa dia tue....
Sayangggg Irfan......Happy 10mths dear! 


## Picture yang blur sgt....adeiii....


6 comments:

wantie said...

happy 10 month tuk irfan. seronok la mama kamu dapat raya bertiga.

Zura@Iwan said...

thks Aunty Tie...

alhamdulillah...sonok la sket2...hehe..

Gieyana said...

Cepat ms berlalu kan..pasni dia dpt berlari2 anak lak..jenuh sgt nk kejar dan cfm pantang tgk menan nie..:-)

::NureeN:: said...

a'ah kan gie, raya cpt tol dh 10bln.. x lama lg dh bleh berjln lg ligat la heheh

Zura@Iwan said...

tu arr...nnti jenuh nk kejar plak..hehe..

Zura@Iwan said...

aku pon x sgka..dia cpt mbsr....alhamdulillah....x sbr tggu dia jln plak..