♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, August 16, 2012

Salam AidilFitri !

Assalamualaikum.....

Terasa sangat sayu pabila Ramadhan sudah di penghujungnya....di harap dapat bertemu lagi di Ramadhan yang akan datang..insyaAllah...Tak lama lagi kita akan menyambut Syawal yang hampir tiba...

Persiapan raya saya, ala2 kadar jer....berserderhana...tak banyak membeli pun tahun ini, rasanya lebih kepada barang2 anak je kan...hikss. Tapi saya puas hati kerna saya memang tak teringin nak shopping sgt, bagi saya pakai selagi daya....hehe. 

Di kesempatan ini zura@iwan co. mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri , mohon ampun dan maaf kepada semua readers dan sahabat2 saya jika di sepanjang perkenalan di alam maya atau realiti ada salah atau silap yang nampak atau tak nampak....:)

Berhati2 dijalanraya...semoga perjalanan kita lancar dan sampai dengan selamat ke destinasi yang ditujui..

Kad raya khas utk semua.....hihi..

## Ada yang dah start cuti ke? Saya cuti semiggu.....Semoga kita berjumpa lagi yer.....Semoga bergembira di hari raya nanti......

18 comments:

Ieda Zakaria said...

SElamat hari Raya..
Aku cuti 9 hari..woohoo!!!

Rinna said...

Selamat Hari Raya buat Zura sekeluarga.. :)

Dee said...

salam aidilfitri dan maaf zahir batin..

::NureeN:: said...

slamat ari raya, maaf zahir & batin...

* weh, ayat kat kad raya kita sama la hehhehe

AzuraFazil DIN said...

SALAM LEBARAN dari kami jgk ...

ku sok keje lg ... uhuhhuhu cuti sabtu smp 27hb ..

wantie said...

Selamat hari raya. maaf zahir batin. Aku pong cuti smengguuuuuuuuuuu.

mama tisya said...

selamat hari raya utk zura sefamily

Gieyana said...

Salam Aidilfitri, maaf zahir batin gak yer..mn tau ada terkasarbahasa dan seumpamanya dgnnya..:-)

Zura@Iwan said...

Slmt hari ry...pjg woo hg cuti..

Zura@Iwan said...

slmt hr ry utk akak sklrga gak..

Zura@Iwan said...

Slm aidilfitri Dee

Zura@Iwan said...

SLmt hari ry..

* hahaha...sm la plak..

Zura@Iwan said...

slm lebaran...

aku 27 keja dh..

Zura@Iwan said...

Wantie~

slmt hari ry gak....

Zura@Iwan said...

mama tisya~

slmt hr ry utk ko sklrga gak..

Zura@Iwan said...

Slm aidilfitri....

sm gk aku pon yer...

Jones said...

Slm aidilfitri.... sm gk aku pon yer...

Zura@Iwan said...

Jones~

Salam aidilfitri...

sapa ye kamu? hehe..