♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, August 28, 2012

Anak Teruna Siapa Handsome Pakai Baju Melayu nieh?

Hahaha....entry perasan Mak Bapak budak kecil nieh.....


Intro entry raya...kasi up gmbr hero kesayangan nie dulu.....lagipun tak sempat nak upload semua gambar, haizzz macam la banyak sungguh gambar raya tu kan....ada la sikit sebagai kenangan di hari raya...huhu..

## tunggu ye entry beraya bersama anak teruna sy nieh,....sabar menanti...hikss, tapi gmbr bertiga tk banyak lah...

14 comments:

wantie said...

amboi.. anak teruna ni, segak berbaju raya nak kutip duit raya kat sape la tu?

Rinna said...

Tomeinyaa Irfan ngan baju melayunyaa.. :)

Zura@Iwan said...

kutip ry kt hg ler...hahaha

Zura@Iwan said...

kecik2 tomei la kak..bsr2 comot kut blari sn sini..hahaha

::NureeN:: said...

ansem sungguh anak teruna soang nih... grey ke tema thn ni...
bila pakai kepiah gini nmpk irfan ikut muka zura :)

Zura@Iwan said...

hihi....besa je tu....aha tema greg

pakai kepia tu sat hehe.

Ieda Zakaria said...

Alolo..tomey aih Irfan..Eh!! ko pun tema silver gak ker??...

ALoNa CintamaniszLite said...

skang ni senang nk cari baju melayu budak kecik mcm ifan ni..cari jer nk kaler apa pun, hehe..nampak kiut aje besar2 dorang ni pakai bju melayu. Tambah2 bersampin...

ak yuyunz said...

onyonyonyo.. sebijik muka ayah niii..

Zura@Iwan said...

aha tema sm ngan ko le....tp aku punya bj mcm larik sket tema..

tp asalkn ada sket grey tu ok lah..haha

Zura@Iwan said...

tu la kak..byk tgk bj melayu bdk2..cute aj..

bj irfan ni zura tempah kt mak saudara....

kalau pakai smpin kak mau dia buang kut...kopiah pon duk tarik2..haha

Zura@Iwan said...

muka ayah ke beb?

aku rasa mcm muka aku jek..hikss

AzuraFazil DIN said...

dak encemmmm ... x lama lg akan membuli ibu nyaaaa..

Zura@Iwan said...

la ni dh pandai merap kt Papa dia dh...hihi..