♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, May 12, 2009

TAG LAGIKKK...

NYARIS2 aku lupa nk buat tag ni...........aku teringat si manis NUR FARHANA ni...trs belek2 blog dia...rupernya aku ada utang satu tag kt dia...hehehe...jgn mare naa...

1) Apakah hubungan awak dengan dia (INSAN YANG MENGETAG ANDA)?
Hubungan saudara seISLAM...kenal melalui blog ...

2) 5 impressions terhadap si dia..
cute err..., peramah rase wpun x penah jumpe lg.., happy go lucky.., nice person.., pandai mgarang ceta..hehe

3) Perkara yang paling memorable dia pernah lakukan kat awak?
Hmm..kasi aku award..

4) Perkara yang paling memorable dia cakap kat awak?
Kt list SWEET LITTLE MAMA d'blog dier...ada nama aku gk...hehehe...

5) Kalau dia kekasih awak, awak akan?
Aikk..mn bleh jd kekasih, sm jantina ...hahaha..jd sahabat bleh la..

6) Kalau dia jadi musuh anda, anda akan?
InsyaAllah elakkan dari b'musuh ni...

7) Kalau dia jadi kekasih anda, dia perlu improve dalam?
Kan td dh tulis kt atas tu....hehe

8) Kalau dia jadi musuh anda mungkin kerana?
X de apa nk jwb..haha

9) Overall impresion tentang dia?
BEST kenal dier....

10) The most desirable thing to do to her/him?
MENGANCAM...hahaha..bleh ka kata cm tu??

11) Apakah anda rasa tentang pandangan orang terhadap anda?
NTAH LA...x tnya la....bleh ke sapa2 tlg gtau kt cini aku cm mn?...kekeke

12) The character of you for yourself..
HAPPY2 selalu....aku baik...baik ke? kekeke..merendah diri....kdg2 sensitif gk..

13) On contrary, the character you hate about you..
SUKERR merajuk ngan hubby...sian dier...tp skrg x de dh perangai gitew..insyaAllah nk jauhkan..

14) The ideal person you want to be with..
My HUSBAND...MY FAMILY

15) For people who like you, tell something about them..
Hmm..BEST KAWAN KORANG....korang nk kwn ngan aku x? hehehe

16) Ten people you tag..

1.Zue
2.Rozie
3.Dik Zura
4.Lead
5.MummYaeesh
6.Ieda
7.Suziey
8.Neezareef
9.Mid
10. Imah

17) Number 2 ada hubungan dengan siapa?
Hehe...ada hubungan ngan SUAMI dier...,ANAK dier..., FAMILY dier...

18) Is number 3 male or female..
Female la....

19) If number 7 dengan number 10 ada relationship.. Is it a good thing?
Hubungan seorang kawan....mmg baik la..

20) Number 1 belajar apa?
Dier bljr kt Kolej AIM amik bidang IT x slh..hehe

21) Macam mana dengan number 5 dan number 8?
DUA2 ni member blogger aku...peramah2 orgnya...sudah ada bb...

22) Number 4 single ke?
Oppsss......sudah ada yg punyer le....

23) Say something about number 6..
Mempunyai princess namanya Aireen..br ni je celebrate besday anak dier ...

24) Number 9 kelakar ker?
Kelakar gk rase...hahaha...sbb dier sukerr senyum...senyum cute..hehe

11 comments:

Gie said...

kena gak ker..byk tag x jawab lagi nie...:D

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Oooo.. Ada hutang erk.. Heehee.. =)

m@m@yAyA said...

Akak nti zura wat yer..huhu!!
ada hwork lg,ish byk tul tertunggak..

Suziey Ahmad said...

hohohohoh..kena tag plak..ko saje je tambah utang aku tau..dh ekliling pinggang ni.abis la aku kena declare muflis nnti..ekekek:D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gie; hahaha...selalu ko kasi aku, aku kasi ko plak la..
Nur Farhana; Dh byr utang dh..kekeke
Loveaqsha; x per2....pelan2 la..
suziey; hahahaha....jgn mare.....nnti cepat tua..

watie wyyn said...

masuk ni da 118 tag tak buat lagi..adoi la!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mummYaeesh; tu dia ..........melampau tu smpi 118...aiyoo...haha

miDguRL said...

hahahahahahha org nk gelak byk2 leh kak sbb org dh pnh wat yg mcm nie heheh..

***sengih2 smbil goyang2 buntut ;P

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mid; hahahaha.........buat2 kak nk tgk...

zue_annie said...

hehhehe..tmbah hutang lg la aku kekeke...
ha'aaa betoi blajar IT

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

zue; hahaha..jgn mare ha...sj suker2...bagus pndai aku teka