♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, May 26, 2009

Misya dan Ain Seronok Bermain...

SERONOK tengok gelagat anak-anak bermain....hati terasa begitu tersentuh, walaupun aku tahu satu hari nanti aku akan dikurniakan seorang zuriat, kite tidak tahu bila masanya.......aku tetap menunggu...

MAAF la kawan-kawan mula entry ni dengan ayat-ayat sedih pulak....tak ada lah sebenarnya gembira tengok anak-anak saudara aku bermain, mereka tak tahu lagi erti kehidupan sebenar...biarlah mereka puas dengan zaman kanak-kanak mereka dulu...kite dulu susah nak merasai permainan seperti ini kan?kekekeke..

Jom tengok gambar2 mereka bersama d'Jusco Park..

2 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Salam Zura;
Jgn sedih2 ok. Sume tu rezeki. Adik akak pun dh 2 tahun kawen masih tak dikurniakan zuriat lagi. Nk kata tertekan tu..akak tgk mmg mcm tertekan tapi dia faham rezeki masih belum dtg utknya lagi.

~zuraiwan~ said...

CINTAMANISZ~ salam kak...ye kak x sedih la...cuma tsentuh je. x per still bleh tabah lg...thank you akak bg kata2 smngt ni kak zura....ada rezeki x ke mana kan..