♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, May 27, 2009

Layanzzz Tag Pulakkk!!

Kali ni nak entry pasal tag pulak ye....tag yang lama terbengkalai ni, susah-susah aje orang kasi kat kite tag ni tau..so tak mau menghampakan kawan2 aku gagahkan jua jawab tag2 ni...so Imah
jangan mara na...lambat nak jawab tag ko bg ni...anyway thanks coz ingat aku selalu...

Antara soklan2 ye adalah:

1.If you can be an animal, what will u be? Why?

Nak Jadi Arnab OR Burung..sebab arnab mmg feveret pet aku lgpun gigi kapak aku ni cm arnab lak..hahaha, nk jadi burung sebab bleh terbang bebas d’ angkasa then cute je..

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
Hmmm...soklan maut ni...rasanya x de la niat lg nk rompak bank lak...but kalu la ada duit banyak bkn duit rompak la...1st thing kita nak kasi kat my parent, bleh diaorg g Mekah buat haji ke..macam2 la bleh buat kalu banyak duit...


3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
Nak jadi mende errr...aku pun tak tau, tak t’pk lak...hehehe..


4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want? why?

Mak masak la kan....ye la dari kecik dia mak yang masak utk kite......

5. If you can only kill one person in this world, who is the person? Why?

Tak de nak bunuh2 orang la.....takut la...

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?

Kalau dapat hidup 100 tahun...alhamdullillah panjang umor, tak tau nak pilih mana la....kalau 24 hours mcm tak cukup la nk capai apa yang belum dicapai.

7. If you can date celebrities, who is that person? why?

Setakat ni tak de la plak impian nak date ngan celebrities....

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?

1 thing je ke? Aku nk 3 la...my family...my lovely hubby...

9. If you have the opportunity to tag 10 of your friends, who are they?

Jangan mare ye sapa2 yang aku tag ni...kalu rase free buat la...

~Zue

~Ieda

~Rozie

~Lead

~LadyIla

~Kak Raihan

~Naurah

~Eryn

~Nanie

~Alona

2 comments:

Gieyana said...

kena gk ker? huwaaa..byk utang wooo...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gieyana~ hahaha...buat jgn x buat..