♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, February 16, 2010

Sudah 30 tahun!!!

Welcome to 30th yrs...yehaaaa still young right??kekeke...nmpk mude...puji diri sendiri...kahhhhhh.



16th February 1980 di waktu awal pagi gituww di sebuah rumah Taman Wan Razali Selama Perak lahirnya seorang budak perempuan yang comei, kekekeke...haku lahir kat rumah hanya menggunakan khidmat bidan kampung dan kerajaan yer, tak sempat nak gi spetal dah...hikss...

Sejak kecil sikap haku yang tak suka meminta2...pergi sopping mn2 ke, haku mmg tak suka minta beli itu ke ini ke.....tak caya tanya la Mak & Abah haku...hikss...It's Me. Sampai la sekarang tapi sekarang kalau haku nak haku bleh beli sendiri la tapi ikut kepada kemampuan lerr....

Tiada apa yg boleh diucapkan dari mulut ini untuk Mak Tersayang....jasa Mak yang telah mengandungkan haku dan melahirkan haku dengan sempurna...jasa Mak tak dpt dibalas dengan kata2, sekarang pon haku seperti tak mampu membalas yang terbaik untuk Mak. Pada Abah yang berkerja siang dan malam untuk mencari rezki untuk membesarkan haku.

Mak & Abah kedua2nya haku sayanggggg.......tiada yang pertama atau kedua....

Sudah menjangkau usia 30an nie, haku harap2 sangat impian haku untuk memiliki zuriat tercapai tahun ini........itulah impian haku yang sebenar sekarang ini.. Hadiah yang paling berharga dalam hidup haku....

Selamat hari lahir yang ke 30 tahun untuk haku....semoga murah rezki haku, panjangkan usia haku semoga haku berpeluang mengecapi apa yang haku impikan dan dapat membalas jasa Mak & Abah di saat mereka memerlukan.....Aminnnnnnnnnnn


29 comments:

CaMaRPuTiH said...

ZURA!!!!

Happy Birthday dear fren... moga hajat mu tercapai. Aku doakan semoga yang terbaik itu milik mu... Amin.

Insyaallah... ALLAH mendengar setiap doa dan harapan hamba2NYA... moga kita terus menjadi insan yang sentiasa bersabar dan bersyukur atas setiap pemberianNYA.

Selamat hari lahir. getting older? no lah! u still young!!!!! :)

mama tisya said...

happy busday...smoga impian akan tercapai...amin

IZAN said...

Happy bufday Zura! Semoga apa yang di idamkan tercapai tahun ni ya! Happy sokmo!!

::Leily | Ummi Alya Husna:: said...

salam kenal zura..
epi besday to uu.. :D
selamat berubah angka 2 ke 3, hhihihi..
sy nyer bln 4 nnnti.. :)

~Firsya~ said...

hepy birthday sis ku shayangggg...smoga panjang umur dan dilimpahkan rezeki yg b'panjangan,insyaAllah...amin...smoga dikurniakan zuriat yang soleh & solehah...amin

alyyani said...

30 da ko? serious tak nmpk mcm 30. anyway happy birthday! miga ceria- ceria selalu. age is just a number kan? :)

Rizziela said...

Selamat Ulang Tahun ke 30 Zura.

Semoga cita-cita dan impian akan tercapai

el said...

hepi besday to u...
so celebrate kt mn...
hope enjoy ur day ok..
aku dah wish kat fb..sila terjah hiksss

Gieyana said...

moga impian jd kenyataan yer..hepi besday yer...

[-suziey-] said...

happy besday babe..hehe..aku muda setahun je dr ko...amacam cleebration?aku?xde celebrate nye..huhu

AINANAM said...

amat ulangtahun kelahiran...semoga tahun ni membuahkan impian...cepat2 hapdet gamb kek..xsabao nk tgk

CatlinaFly said...

happy bithday february baby :) oh kita sebaya, cuma sy muda 6 bulan hehehe

zura@iwan said...

To all.....

thks wishing my besday...hopefully berkat doa2 kalian tcapai impian haku thn nie...amin.....

terharu haku tau...hehehe...

fazilzura said...

HAPPY BELATED BESDAY TO U ..

semoga menjadi anak , isteri dan ibu yg solehah key...

weh 30 tu mude lg ler.. kahhhh aku coming 17 mei ni bakal 30...

zura@iwan said...

fazilzura~

thks.....

insyaAllah.....

mude lg la tue...hikss....ko pon nk masuk 30 yer...wlcm2...hehehe..

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam....tahniah dah walaupun umur 30 tapi masih nampak macam 25....semoga dapat apa yang dihajati...

ALoNa [CintamaniszLite] said...

AMIN...semoganya terlaksana.

Semoga berkat rumah baru ni..korang dimurahkan rezeki utk memperolehi cahayamata yg telah lama dinantikan. Akak doakan semoga impian korang dimakbulkan. AMIN..

Dee said...

happy belated birthday zura..moga ceria2 selalu..n happy always..

zura@iwan said...

Alimaz~

maceh yer...nmpk cm 25 yer...hikss...awet mude tu..kekeke..

zura@iwan said...

Alona~

aminnn.....

hopefully yer kak...semoga impian zura tcapai thn nie...

zura@iwan said...

Dee~

thks Dee....ceria sll....

zamdotcom said...

wah..
selamat hari lahir ya ^^
muga dipanjangkan umur dan dilimpahi rezeki..amin

p/s: kite baru sweet 17

zura@iwan said...

zam~

maceh2...

aminnnn....

kita pon sweet 30 gk...

Ms AiReEn MoHd said...

babe happy belated besday

zura@iwan said...

Ms Aireen~

thks dear...

Nana said...

happy belated bezday..ketinggalan keteapi heheh

zura@iwan said...

Nana~

thks yer....x per ko lmbt means ko kena kasi adiah kt haku...hikss

Iena said...

babe... happy belated besday...
dh 30 ko erk? yes, u look younger! ~sila blanja aku sebab dh puji ko... hehehhee...

nway, hope ko akan dpt 'hadiah' yg diidamkan itu... amin...

zura@iwan said...

Iena~

ya laling....thks yer....
betui ke? ko saja alasan la tue nk srh haku banjer..x jd banjer la sbb ko x ikhlas kata haku muda...kakakaka..

insyaAllah apa yg diidamkan tcapai jua...