♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, May 17, 2009

AWARD N TAG FRM MAMADANISH

ni pulak award dari MAMADANISH(http://mamadanish78.blogspot.com/)... byk betui aku dpt award miggu ni, rembat je la orang kasi kan..hehehe. THANK YOU to mamadanish sudi kasi award ni kt kiter..n sudi jd follower kiter... actually sapa yg ziarah blog mamadanish ni akan d'beri award n tag...so aku kan dh join dlm blog list dier..so kena la..


but.....lps bg award ni..dia kasi lak TAG .....smbil2 tu, selit2 juga tag ek...hehehe..kali ni tag tentang TUGASAN d'rumah..hehe..ni antara soklan2 maut nye...

1. Bila kali terakhir anda cuci toilet?

pagi td br cuci je....my lovely hubby yg cuci, dia rajin nk basuh...hahaha. aku kdg2 je...ikut mood gk.

2. cuci kecuali dah kotor2.

hmmm...ikut gk...lgpun toilet 2org je gunerr...x brp kotor sgt..

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?

kalu tgk kotor tang lantai tu mop err, lgpun 2org je...aku selalu gune vokum terus...habuk2 tu d'sedut trs..hehe

4. Apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?

Iron baju utk keja...

5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?

Paling simple ek....roti kot....or maggie (aku kureng sket mkn maggie, mmg dr dulu)

6. Minuman selalu anda buat waktu pagi?

Milo panas....

7. Sebelum tidur apa yang anda suka lakukan?

Gosok gigi la..

8. Siapa yang harus menjawab tag ini?

sesiapa saja yang ingin menjawab tag ini dipersilakan..

No comments: