♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, May 10, 2009

SAYANG MAK..........

Aku juga berkesempatan mengucapkan "SELAMAT HARI IBU" kepada semua ibu2 di DUNIA ini...sayang la ibu2 anda..

Mak....angah nak ucapkan TERIMA KASIH byk2...di atas segala2nya, telah melahirkan angah dan besarkan angah shingga menjadi seseorang. Tak terucap dengan kata2...tak ada balasan yang menandingi perngorbanan mak & abah...Apa2 pun, angah dapat blk kg walaupun sekejap cuma dan dpt peluk cuim mak....amat2 lah bmkna..

DAN mak(mentua), adalah mak mentua yang terbaik......dpt menerima zura seadanya..TERIMA KASIH kerana bsusah payah melahirkan abang di dunia ini, yang telah menjadi SUAMI yg amat terbaik utk zura...


SAYANG korang semua..........wpun angah x dpt bpeluang lg merasai mcm mn mjadi seorang ibu, tp naluri tu mmg ada....DOAKAN angah moga bkesempatan memberi cucu kpd mak & mak (mentua)

inilah hadiah ikhlas aku kasi kt mak...wpun aku tau hadiah ni x t'bls dgn pgorbanan mak selama ini...

4 comments:

mummYaeesh said...

weols pun da siap2 beli kain ela + tudung utk mak tp tak pos lagi.. or mayb by hand jerk bila blk jb nnt!

~~zuraiwan~~ said...

mummYaeesh; hehe..pass by hand err br best ...

PinQib said...

Heii,. nampak muda sunggoh mak akak,.

=D
awet muda betoi,.

lawa glos kain ni,.batek ke?

~~zuraiwan~~ said...

PinQib; hehehe muda ke...mk akak mmg la nmpk muda..haha..
kain tu ek...bkn batek lah...design je cm batek.