♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, May 10, 2009

HASIL TANGAN MAK...

ENTRY ni....actually bg aku betui2 bermakna...so aku nk ABADIKAN dlm blog aku ni, hasil tangan mak...itu lah mak aku, tersangat la rajin....mencari duit lebih utk myara hidup. Mempergunakan kemahiran yg beliau ada.....sgt2 hargai pgorbanan mak....penat lelah mak x penah mak hiraukan..

You all see la the picture...ni KARIPAP yg mak buat....aku sempat amik gmbr ngan bljr sket2, yg seninya tu...mak buat sendiri pusing2 tepi karipap tu, stgh org pakai tekap bekas karipap je kan...x tau la org lain buat cm mn...






hasil karipap yg tlg d'goreng..tp yg ni x brp cantik sbb aku yg buat...hahaha

3 comments:

mummYaeesh said...

mmg betul zura..takde sape bleh tanding hasil tangan mak kita kan?!

oo mcm tu ke wat karipap pusar!bleh la try nnt!woohoo

LoVEaQshA said...

Adui sdapnyer nmpk karipap tue..
Pndi mak akak gentel tpi tue..
Dh lm xmkn karipap,tgula lg 3bln br leh mkn,dietla katakan..huhu

~~zuraiwan~~ said...

mummYaeesh; betui2...mak kite lama dh buat karipap pusar ni sdiri..
Loveaqsha; hehehe...ooo diet err x per nnti mkn la..mak akak mmg pandai buat karipap ni, akak je x pandai..huhu