♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Sunday, May 10, 2009

D' KampungKu....

BALIK dari Perlis, kitaorg btolak g Kampung aku lak....nk balik ni kejap je, sekadar blk utk lepaskan rindu...aku amat rindu kt MAK n ABAH aku. Hubby kena keja lak PAGI2 ahad tu...so mlm sabtu tu kitaorg blk ke PENANG dh..

Yang BEST ye....smpi je kt umah aku...makanan telah t'sedia, nasi & bihun sup...tmbh2 kitaorg mmg lpr hehe...smpi kt kg pon dh jam 2...nk dkt2 3pm pon.

Yezaaaaaa......

hubby yg lapar....d'temani abah aku... bihun sup mak buat... lauk2 yg d'masak oleh my sister, Ayong....

ini kuih apa korang tahu x? hehehe...ni lah kuih SRI GANDUS, aku beli kt psr malam d' kg ku...mmg aku sukerr..tmpt lain aku x jumpa lg la...

5 comments:

mummYaeesh said...

sedapnye bihun sup..terliur tgk sambal kicap tu!woohoo..

sri gandus??kueh ape tu tak pernah dengar, tak pernah nmpak apalg mkn..sedap ke??manis ek??

~~zuraiwan~~ said...

mummYaeesh; mmg sedap...hohoho...siap taupau blk png lg...hehe
sri gandus ni kite jumpa pun kt kg kite je....sedap, manis sket la..mkn panas2 sodap..nk try jom p kg kiterr..

camarputih said...

zura, isi dalam sri gandus tu apa yer? mmg x pernah dgr tp mcm best jek. kalo tgh ngidam nih harus kene kejar zura nih tau. org ngidamkan suka benda pelik2 nih.

~~zuraiwan~~ said...

camarputih; isi sri gandus cam jem...mmg zura sukerr...hehehe...aaa mgidam nnti gtau ek..

Anonymous said...

Salam bang,Kueh Sri Gandus ini memang sedap.Kalau nak yang lebih original mai lah kat pasar malam Parit Buntar,Perak