♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, December 7, 2012

Tak sangka... inilah anak saya dan anak-anak kawan rapat saya...:)

 Trip masa di KL...bila saya tengok balik gambar anak-anak  nie....owhh terasa tak sangka, dah lama meninggalkan zaman persekolahan....sekarang dah ada anak yang makin membesar...Alhamdulillah saya yang menanti kehadiran zuriat di dalam rumahtangga hampir lama juga....sekarang dah ada depan mata....syukur sangat. 

 Irfan bersama Afif anak ketiga teman rapat saya masa sekolah....mereka sebaya cuma beza bulan. Nanti besar kawan baik macam Mama dan Ibu Azila ye..(sangat lain Irfan dalam gambar ni...hehehe)

 Anak azila yang sulung dan kedua...sudah bersekolah...saya kata pada Azila teman rapat saya, dah 3 orang anak hang..tapi maintain..hikss

 Masing-masing mengantuk sebenarnya tu....tapi sporting ambil gambar..hehe..

Irfan cuba untuk sayang Afif..hehehe....

Rindu zaman persekolahan dulu....zaman nostalgia katakan, hehehe..


18 comments:

Anum said...

tomeinya

♥cikmOt♥ said...

hai irfan...cam orang besar dah kamu ni...

ALoNa CintamaniszLite said...

comel kesemuanya....


**walaupun zaman persekolahan sudah lama berlalu tapi ia tetap menjadi kenangan manis kan..

Nad @ MamaZN said...

Ye la..lain muke irfan =)

QasehnyaRania said...

alolo sweetnya irfan nk syg afif

wantie said...

Sama sama muka bulat. Mcm kembaq. Zaman sekolah?...oh I miss

ieda said...

comelnya mereka kan ;)

dah besar2 nie ...........

Papa Mifz said...

Dah besar nanti sure jadi kawan baik tuh ;-)

::NureeN:: said...

anak2 plak wat gang baru hehhee

Zura Iwan said...

Anum~

thks..

Zura Iwan said...

CikmOt~

tu er...nmpk cm bsr kan..bahkan kecil je org nya..

Zura Iwan said...

K.Alona~

kecil2 comey kan..hehe

Zura Iwan said...

Nad~

aha..lain kan...hehe

Zura Iwan said...

Qaseh~

hehe..dia suka syg..hikss

Zura Iwan said...

wantie~

hehe...mak2 kwn rapat..tu nmpk mcm kembaq..hehe...

ya..sapa x windu zmn sekolah kan..hehe

Zura Iwan said...

k.ieda~

comey kan...gerammm..

dh makin bsr..

Zura Iwan said...

PM~

tu arr..hrp2 gitu la..

Zura Iwan said...

Nureen~

tu arr..sesi kenal..