♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, December 14, 2012

Kelmarin punya cerita...:)

Assalamualaikum...

 Pagi-pagi ceria aje la, Peace!....Irfan tergaru-garu tengok Mama dia poyo duk amik gambar..hahaha..

Sekali kepala jadi wink2...sangat sakit kepala nieh...apa pun tak boleh buat...dugaan sakit Allah bagi, kena redha kan....;)

Hari ni Alhamdulillah hari jumaat yang mulia....dah redha sakit kepala nie.....entah la kerap juga sakit kepala after bersalinkan Irfan.....angin banyak dalam badan kut....hehe.

# Minta maaf kepada kengkawan blog, saya tak sempat nak blogwalking...terima kasih kepada yang singgah sini yer....saya sangat hargai...ada masa saya jengah rumah korang...Peace Yoo!
 

16 comments:

Anum said...

x pe nanti blogwalking ek

SyaNa said...

rest dulu ye

wantie said...

sib baik sehari ja sakit. kalau berhari hari sakit kepala memang sakit hati wooo.. kikikik..

el said...

migrain ke beb..
get well soon ok
cimolot kat irfan mwahhhhhhhhhh hehe

::NureeN:: said...

angin byk bleh jd jgk.. kena la mkn uba uk buang angin.. ubat2 herba.. x pon minum aiq halia

ALoNa CintamaniszLite said...

Pi berurut satu badan lagi laa, zura..hehe..cari makcik2 urut yg mmg power tu..bkn yg urut sket2 pastu kena bayar mahal2 tu, ngee

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said...

sama la kita sejak 2 menjank di sakit kepala belah kanan angin banyak sejak deliverkan anak2 dara ni ehhhe

ieda said...

hurmm rehat banyak2 dik .. x per2 .. take ur time ..
akak pun kalau sakit kepala x leh nak buat ape2 dahh ..

Zura@Iwan said...

Anum~

tu arr..thks Anum

Zura@Iwan said...

Syana~

macih dear..

Zura@Iwan said...

wantie~

hikss...tu arr...aku mybe nk mai bendera jepon la ni..hehe...

Zura@Iwan said...

el~

ntah la..sll sgt plak..haihh..hehe..

cimolot dh..hehe

Zura@Iwan said...

Nureen~

tu le..kemungkinan sm tu.angin byk daa...hehe..

Zura@Iwan said...

k.ALona~

aha sll blk selama la mgurut satu badan..mmg bestt...tp tang ada angin tu sakit..huhu....

Zura@Iwan said...

Adlin~

lps beranak lg sakit pala kan..kena mkn supplement gk...

Zura@Iwan said...

k.ieda~

thks kak.....

mmg kn..kalau sakit pala nk buat apa x leh..huhu