♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, February 28, 2014

Nak makan kena sesi pujuk memujuk...sabar je la..

Assalamualaikum...

Kadang2 Irfan tak habis makan, Mama atau Baba yang habiskan...siapa yang bina badan gini? hehe

 Sempat lagi nak Peace dia tu....

 sedap nie.....:)

habis juga Irfan makan....pandai! tak boleh blah tengok rambut depan Irfan terbelah tengah tu...kekekeke..

Irfan owhh Irfan...
Semoga kamu membesar dengan sihat ye sayang....:)

#mai dah mood malas nak berblogging ak ni..huhu...

20 comments:

Nad MamaZN said...

Tkmo la malas2.. Hihi

jumria alimuddin said...

salam...
Ank saya pn bila makan mesti ada sesi pujuk memujuk...kadang2 ada drama air mata lg :(

el said...

lepat pisang ke tu
sedapnya :)

anak2 iols xde nak pujuk2..marah or gertak baru diorg nak makan haha

wantie said...

Pandainya irfan. Tu la biar parent kenyang...

Gieyana said...

Mmg budak2 cmni..tp kdg2 peelnya x sm..sm ar..mls nk updatw blog n bw..

Kesuma Angsana said...

hehehe gitulah anak2 ikut sajalah kan !

Cho Zila said...

susah juga dapat anak yang tak nak makan yerk.. nasibler anak akak okler senang..

hainom OKje said...

comel Irfan....semua ibu mengharapakn anak anak macam tukan Zura...

Zura@Iwan said...

Nad~

tu la..
mls la now nad..
nk stop lama dh..
tp syg..

Zura@Iwan said...

jumria~

wslm..
thks siggh sini..
ya ka..sm la gak..
BS dia pun ada ckp..
suap nasi kdg2 nanges..
knp ye? hehe

Zura@Iwan said...

el~

pulut pisang tk slh ak...

ank2 hg mmg suka mkn kot..ank ak ni..tk taw la..mkn vitamin selera mkn pon cm tu gk..

Zura@Iwan said...

wantie~

parent yg bina bdn nnti..adeii..

Zura@Iwan said...

Gie~

irfan tk taw la psl apa..now dia tk selera nk mkn...mcm buah mmg dia laju la...

sm la weh...mls gk nie..

Zura@Iwan said...

KA~

tu kalau suap dia mkn
yg tk habis mama habiskan..huhu

Zura@Iwan said...

Cho~

tu la..lalu mkn tk per kak
ni kalau tk brpa lalu mkn..susah hati..

Zura@Iwan said...

hainoM~


ya la okje..
kita nk dia mbsr berisi sket
tp hrp sihat ..aktif cm ank2 lain

QasehnyaRania said...

a"aa.cntik rambut irfan kat depan.tu
aamiin

Zura@Iwan said...

Qaseh~

hahaha..
terbelah tgh dh rmbut tu
tk taruk minyak..gitu la jwbnya

ALoNa CintamaniszLite said...

Besar dh irfan ni. Ingat lagi kenal zura sejak irfan takde lagi...ketika zura berusaha terus berusaha utk dapatkan cahayamata. Alhamdulillah, irfan diutuskan utk kalian berdua.

Zura@Iwan said...

k.Alona~

tu la kak...
lama gk kita kenal kan..
dr sy tk pregnant lg smpi la irfan dh bsr..
moga berpjgan hubungan...:)