♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, February 13, 2014

Irfan dan Pulut Mangga..

Assalamualaikum..

tak sangka Mama dan Baba...Irfan suka sangat!

kalau ko tengok dia makan..sure ko pun boleh terliur tau...haha

 satu pinggan ni..Irfan sorang makan, Mama dan Baba dapat rasa sikit jek..


 Irfan.. haizzz...sampai dua tangan kamu guna ni..

 cer tengok amoi kat belakang tu..terpegun tengok Irfan makan pulut mangga..

 Irfan ni..memang kena jentik dah tangan tu, tangan kiri kamu guna tue...haizz...

 disebabkan ada buah mangga ni juga..dia kasi licin itu pulut mangga...erkkkk Alhamdulillah...

lepak kat kedai Thai Food ni di Prangin Mall ,hari Ahad lepas....keluar juga kitaorang ronda2 mall petang tu...asalnya malas nak keluar tau sebab dah kenyang makan nasi ayam sedap aku buat...hehe

dah jom...Irfan dah kenyang, tapiii....Baba bungkus pulut mangga lagi, Baba terliur tengok Irfan makan..kahhh..kahhh! tergoda la tue

ok..take care
tenkui singgah sini ye...
Peacee~

30 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sukanya dia

syawalsimpsons said...

OK SEDAP...IRFAN,...AUNTY SOYA DARI KE SEHARI KE SEHARI NAK MAKAN PULUT MANGGA..TAK DAPAT2 PON TAU

mama tisya said...

amboi irfan peminat mpulut mangga ke mangga...hehe...suka die mkn

beb..ko nk order ke coklat iq..nextweek aku outstation penang tp tu la nk janji takut bz tk sempat jumpa

el said...

irfan sj je kan kan nak kasi aunty leleh2 kan kan mentang2 lah aunty tgh ngandung ni..sj kan kan kan
haa nti lau aunty x dpt mkn pulut mangga ni aunty cari irfan smpai dpt hahahaha

Zura@Iwan said...

Hanum~

suka plak ngan pulut..hehe

Zura@Iwan said...

sue~

hahaha..
rezeki irfan jumpa dl la cm gitu ye aunty soya..

Zura@Iwan said...

amy~

sblm ni mmg pulut dia mkn gk
tk sgka dia pulun juga pulut mgga tu..ada buah sm arr..hehe..

owhh ya ka?
ak coklat tiq tu plannya nk amik byk gk..konon tingin nk jd pengedar..tgk la cm mn noh..

Zura@Iwan said...

el~

alahai..
jgn la leleh aunty el
sian bb dlm pewot tu
irfan tk berniat pon..huhu..
srh uncle od cari pulut magga tu noh...haha

JaSSNaNi said...

tudia no.. suka betui dia makan pulut.. senang hati tengok anak berselera makan kan... :)
P/S: tangan kiri irfan bersih tau.. sbb ibu ngan ayah yg basuh uk uk kan.. hehehehe :P

Ann said...

adehh..terliur tgk hensem boy mkn pulut mangga tu..

slm kenal zura:)

wantie said...

Sape tak suka pulut mangga weih..memang terliur nengok ni

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,
amboi sikecik ni pun pandai makan jugak..

mamaarifakeem said...

Uuuik..pandai rfan makan, kagum acik eina tengok..:-)

Rizziela said...

ANTI YG tengok ni pun terliur Irfan..meh sikit

Zura@Iwan said...

Jass~

tu la kak..
sng hati tgk selera dia gitu
irfan ni ikut mood..memilih mkn gk kot..
sbb kalau nasi dia tk brapa mau...

pstt: tu la...nk ajar dia juga kak...bila tegur dia faham gak, nnti dh bsr, mmg betui2 kena jentik arr..haha

Zura@Iwan said...

Ann~

tu la psl
berselera kn dia mkn

salam kenal Ann..

Zura@Iwan said...

wantie~

ak tk brp suka weih
irfan ikut laki ak
laki ak suka...hehe..

Zura@Iwan said...

BUNDA~

wslm kak
aha..terkezut gk km
dia pulun

Zura@Iwan said...

mamaarifakeem~

dia hari tu penah mkn pulut dh
tp tk sagka pulut magga ni dia pulun gk..hehe

Zura@Iwan said...

Ziela~

hahaha..
dh habis la auntie.

Nad MamaZN said...

Semangat tgk irfan makan.. Kemain lg dia :)
Sbb ada buah kot, irfan kan suka makan buah :)

Ps: kak, tau x homestay yg best kat sungai petani? tumpang umah akak 1 mlm bleh? Hahah

Zura@Iwan said...

Nad~

aha nad..
dia mkn pulut tu pon pulun
mybe ada buah sm..sbb dia duk tunjuk magga tu gk..hehe..

ps; homestay yg best tk sure gk nad..sbb kak tk penah duk kn, sbb blk umah sdiri jek..tp nad nk sg petani area mn? inshaAllah bleh2 kalau nk tumpang umah kak..bila tu nad?

aTieYusof Family said...

hihi..suka plak Irfan makan pulut mangga ni kan..comel je gaya dia makan...hehe

Cho Zila said...

ooooit tengok kecikjer kuat makan gakni... anak2 akak tak suka ngat lebih suka makan pulut ngan rendangjer...

Kesuma Angsana said...

dier suka yer,. KA kurang minat pulak. kalau pulut kuning rendang tu ok je hehehe

QasehnyaRania said...

nikmatnya dpt mkn pulut mangga. stok pulut susu dh xda .huhu.
kena carik juga la

Zura@Iwan said...

aTie~

dia mmg mkn pulut
tp tk sgka pulut mgga ni dia pulun gk..haha..

Zura@Iwan said...

Cho~

hahaha..
tu la..sonok tgk dia bselera gitu..

Zura@Iwan said...

KA~

mama irfan pon suka pulut kuning mkn ngn rendang..
pulut mgga ni kureng gk mkn..

Zura@Iwan said...

Qaseh~

tgk irfan mkn nikmat kan
haizzz..sonok tgk dia mkn
ha..qaseh nk buat ye?
jemput kak rasa gk..haha..