♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, February 12, 2014

Mama Sayang Irfan..

Assalamualaikum..

 teringat pula bila tengok gambar ni...nak tergelak pun ada...hehe

picture kelmarin nie...baru balik dari amik Irfan kat rumah mak pengasuh, dia nak "poo poo" sebenarnya..tapi...mama Irfan poyo, suruh Irfan posing dulu tengok camera...kahh..kahh. Irfan dah siap tanggal seluar pun...tinggal pampers je belum buka ha...kekekeke..maafkan mama sayang, tapi Irfan layan juga...hehe

okeh itu aje....
ada juga bahan aku nak update blog nie...kui..kui...


16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

SWEETNYA

wantie said...

hish..cepat gi basuh.. kang merah funggung.

Rizziela said...

boleh ajer kan mama ni

lieyalatif said...

kehkehkeh...notty ko yeak zura...tapi terra gak irfan siap boleh berposing dulu...kire kuat la dayan tahan nak berak die heheheeh...adoi comel kamu ni irfan...saje jek mama kamu tu buli kamu yeak.....

tpi mmg sonok pun sesekali buli anak kan zura....lieya pun selalu gak dengki dayyan tu haahahahaah

aTieYusof Family said...

haha.. nasib baik muka Irfan maintain je comel..hihi..

Zura@Iwan said...

Hanum~

:)

Zura@Iwan said...

wantie~

hahaha,,
dia tk habis poo poo lg la weh

Zura@Iwan said...

Ziela~

hehehe..
mama sekali sekala poyo gak.

Zura@Iwan said...

lieya~

hahaha
peel mama dia ngek sket ritu
anak nk poo poo..gi pggil posing
tp kira ok la..
dia layan gk mama dia ni..kekeke

sj mengusik dia lieya..haha

Zura@Iwan said...

aTie~

dia tk meneran poo poo lg tu..
idak ke..muka comey duk meneran..kahh!

mummy_ayu said...

ha ha ha...mama aka blogger kan..:-)

Zura@Iwan said...

mummy ayu~

mama dia tk le blogger tegar sgt..
tp kdg2 layan poyo ha,,

Adlin Mohamad said...

yg penting irfan layan kehendak mak dia dulu ehheheh

Zura@Iwan said...

Adlin~

dia tk puas lg tu..ahha..

Cho Zila said...

ibu kejam tau...
ha.. ha.. nasib anak melayan..

Zura@Iwan said...

Cho Ila~

hahaha..
mama usik sket je