♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, November 23, 2012

Segar Seharum Kasih Si Dia...

Assalamualaikum...
Salam Sejahtera...

Alhamdulillah segarnya.....semoga sentiasa segar dengan cinta si dia dan cinta kepada Allah yang maha Esa..Amen.

Hari ni suka sangat! semalam dapat "surprise" daripada si dia....siap suruh tutup mata lagi, Irfan pun nak tutup mata gak...kahhh! kelakar...
Walaupun dia tak romantis sangat, tapi for me romantis si dia me je yang tahu...hikss..

Si dia akan kata "surprise or ada hadiah untuk ayang" walaupun dia beli makanan ataupun barang yang biasa2 jek.....selalunya setiap kali balik kerja..hehehe.

Terima kasih banyak2 sayang....you know me kan! I likeee ....hmmmm...bestnya. Syukur rezeki hari jumaat...

Wasalam...Smile!

25 comments:

Anum said...

best kan dpt suprise

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..
kalau saya pon suka..terperanjat gitewww..

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..
kalau saya pon suka..terperanjat gitewww..

Cho Zila said...

syukur dengan kasihnyer..
berbahagialah punya si dia ...

Myra Jay said...

Wahh romantiknyerrr ;)

semoga terus berbahagia ye ;D

Nad @ MamaZN said...

henpon baru dah dpt? ;)

canteknye akak pakai tudung belit2 ni
saya tak reti..

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said...

wahh suprise !! suka ..x pernah kena suprise kita je yg buat suprise kat dia kekkeke

ieda said...

syukurrr
akak punn tumpang senyummmm kat sini ;)

JaSSNaNi said...

apa yg benda suprise tu.. :) best kan.. dapat suprise dari dia..

el said...

apa brg yg surprise tu nak gak tahu haha

Gieyana said...

semalam dpt surprise dak? Ekekeke...:P
moga senantiasa romantik2 selalu yer..

Nmpak sesuatu di situ..ngeh3..:-)

ALoNa CintamaniszLite said...

Akak tumpang bahagia bila tgk kawan2 bahagia....

mamalieyna said...

Waah bestnye... :-) senyum jerlah sepanjang hri..

Zura@Iwan said...

Anum~

alhamdulillah...ikut mood nk kasi surprise gk tu..

Zura@Iwan said...

Qaseh~

alhamdulillah..sapa x suka kan...si suami kasi adiah..hehe

Zura@Iwan said...

Cho Ila~

alhamdulillah...kasih sorang suami..

Zura@Iwan said...

MJ~

hehe..x sll romantis pon..hehe..

amin..macih..sm 2 u k..

Zura@Iwan said...

Nad~

henpon br dh dpt..yg ni surprise len..hehe..

hahaha..tdg ni lama dh ada, pakai pon kdg2..time ikut mood..hehe

Zura@Iwan said...

Adlin~

hahaha...ala beli mknan pon kdg2 dia kata surprise gak..hehe

Zura@Iwan said...

k.ieda~

syukur kak..
wpon mende tu biasa je..tp bg sy dia amat memahami..hehe

Zura@Iwan said...

JassNani~

mende duk kasi gak..tp kali ni x budget dia belikan...hahaha...tiba2 je dia kasi..

Zura@Iwan said...

el~

ala el..mende biasa jek lah..aku rasa harum hari ni..ahha..

Zura@Iwan said...

Gie~

smlm la yg dpt tu beb..hikss...
amin...romantis dlm diam iwan ni..hehe..

tp bkn hp ..hp pn slh satu..yg ni aku rasa segar je arini ni..haha..

Zura@Iwan said...

k.Alona~

macih kak...smoga kita bahgia selamanya..

Zura@Iwan said...

mamalieya~

senyum aje la nie..tp sblm ni senyum gak..