♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, September 16, 2009

Souvenir dari CHA


Dengan ini kelmarin aku telah menerima pos express daripada pihak pos malaysia...
terkezut gak, sbb tak jangka ada pos express buat masa skrg...hikss...Rupernya aku terima souvenir dari Cha member blog juga...

Antara kandungan pos express tu....Note Pad Yellow Pages, Beg Yang bleh dilipat ok...souvenir dari Bandung, Kad Raya & Sekeping nota ringkas....

Terima kasih banyak2 Cha sudi beri kita cenderahati tanda ikatan persahabatan ini...aku terima ko sebagai kawan aku buat selamanya, walaupun ko tak kasi souvenir ni aku kawan juga tau...kekeke..

20 comments:

el said...

aku nak jugak...
tak kira aku nak jugak

leadleedeea said...

best laaaa dapat prezzie from bandung lagi tuuuu....sis,

SELAMAT HARI RAYA~!!!!

maaf zahir batin yek...lead nk balik kg da nih...bye~!!

ibu_arifa said...

syoknyer...byk tu CHA kasi tuh.. best!!

bspotgurl said...

bestnye dpt hadiahhh

Anak Pendang Sekeluarga said...

Sabda Rasulullah s.a.w:
Maksudnya: ” Bagi orang yang berpuasa ada dua kegembiraan. Pertama, kegembiraan ketika berbuka (atau hariraya) dan kedua, kegembiraan ketika bertemu dengan Tuhannya kelak”. Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.
Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri dari saya,andai kata tersilap bahasa,maaf dipinta ye..hu3
Harap boleh tukar link…..lepas nie…(add la saya)

mama tisya said...

kita pn pernh dpt gk beg yg lipat2 camtu dr bandung tp color pink...

~Firsya~ said...

waaaa,beshhhnye dh adiah dr bandung

zura@iwan said...

el~

hg nak hg minta la....hahaha

zura@iwan said...

Lead~

aaa tu arr, syok dpt tau...ekkee..

slmt hari raya lead....hati2 jln raya ye...take care...

zura@iwan said...

ibu_arifa~

aaa byk dia bg....x per la saguhati nih..

zura@iwan said...

bspotgurl~

besttt sgttt....

zura@iwan said...

Anak Pendang Sekeluarga~

Slmt Hari Raya juga dr sy sklrga...ok nnti kite tukar2 link k....tq

zura@iwan said...

mama tisya~

owhh penah dpt gk ye....comei kan..

zura@iwan said...

Firsya~

syoknye dpt adiah...hikss

shi3la said...

ko nieeee asyik dapat hadiahh jerkk tau..maner aci camni..nakkk jugakkkkk....


ko biler nak kasik haku hadiahh lakk weiii..

zura@iwan said...

shiela~

org nk kasi aku...aku pun x leh nk kata apa la kan...kalu menolak tu...menolak rezeki namanya...kekeke..

hmm...ko doakan aku la smoga murah rezeki aku ..

wantie said...

syok nyer dapat hadiah...
Aku pun nunggu gak org nak bagi hadiah...

Tungu punya tungu.. sampai hari ni bayang pun tak der..
Kahhhhhhhhh

zura@iwan said...

wantie~

hehehe...rezeki aku la nih...dpt adiah....

ala x per la nnti ada la tu adiah utk hg..

Robert said...

kita pn pernh dpt gk beg yg lipat2 camtu dr bandung tp color pink...

Zura@Iwan said...

Robert~

ye ke...souvenir org kasi kan...best..