♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, September 17, 2009

KU MOHON AMPUN & MAAF

Nampaknya hari ini ramai yang sudah mula bercuti, balik ke kampung halaman untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri bersama keluarga tersayang yang akan tiba tak lama lagi. BERHATI2 DI JALAN RAYA, Semoga kengkawan selamat sampai ke destinasi masing2….


Jadi di kesempatan ini, kami blog zura@iwan ini mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAP ZAHIR & BATIN….jika ada kata2 atau bahasa menyinggung perasaan sesetengah pihak selama kami berkecimpung dalam arena memblogging ini..maafkan kami….


<KENOX S630  / Samsung S630>



~Kami akan bercuti dari 19/9/09 sampai lah 27/9/09, tahun ni aku beraya di Kedah dulu, then akan beransur beraya ke Perak pula. Jemputlah datang ke teratak kami…..Selamat bercuti semoga kita bertemu lagi selepas raya nih…. kalu ada jodoh bleh ketemu blogger time raya ye…

31 comments:

~Atie+Farid~ said...

selamat ari raya zura & hubby....maaf kalau ade salah silap...

ps: zura beraya kat kedah n perak kat ne? atie pun balik kedah n perak....

shi3la said...

selamat hari raya utk korunk laki bini..hati-hati dijalan rayer yerk..

maaf zahir batin andai ader salah dan silap...

moga syawal menjelang membawa keberkatan kepada kiter semua..InsyaAllah

~Firsya~ said...

slmt ari raya kak,kila nak mintak maaz zahir n batin,jika sepanjang kila berblogging nie,kila de wat salah n silap...

raya nnti,jmpt dtg umah ye

el said...

selamat hari rayaaaaaaaaaaaaaaaaa
maaf dipinta
semoga bergumbira

zura@iwan said...

Atie+Farid~

tenkui2...

balik kedah kat Baling, perak lak kt Selama.

zura@iwan said...

Shiela~

terima kasih....slmt2..

zura@iwan said...

Firsya~

sama la akak pun ye....

insyaAllah kalu ada jodoh bleh ketemu ye..

zura@iwan said...

el~

slmt hari rayaaaaaaaaa....

alyyani said...

destinasi kite cam sama je zura. alya pun mlm ni ke kedah dulu then perak. ape2 pun, selamat hari raya aidilfitri buat zura sekeluarga ye :)

Nana said...

slamat hari raya maaf zahir& batin
hati2 dijalan raya

zura@iwan said...

alyyani~

ooo ye sm ke? hati2 djln raya ye...
same2...

zura@iwan said...

Nana~

tenkui2...same ye

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Salam AidilFitri...

Maaf Zahir Batin!

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ said...

sis, kedah ktne? erm, senegeri tuh! ntah2 sblah umah je....

sis, nk amek kadrya d ats bleyh? ngee~ xmlu minx2! hepppp...

AkMa said...

Selamat hari raya maaf zahir batin to zura n hubby..

zura@iwan said...

Bukan Sindarela~

kedah kat Baling arr...adik kedah mn?

owhhh amik la kad tuh...hehe

zura@iwan said...

Akma~

tenkui2....same2 ye

zura@iwan said...

MamaQaypo~

slm aidilfitri...same ye..

CuTeMiUt78 said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin
ampun dan maaf andai ada tersalah bahasa..
harap jgn disimpan didalam hati..
berhati2 dijalan raya..
semoga selamat tiba nanti..

wantie said...

selamat hari raya...

raya kat kedah ek..
sama la kita.

atty's said...

dua tiga kucing berlari,
berebutkan si ikan patin,
selamat hari raya aidilfiri,
maaf zahir dan batin.

ikiqzana said...

zura.. selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin dari aku sekeluarga..

Hana Kamaruddin said...

salam zura...selamat hari raye..blk perak nnt singgah la umah..selama taiping tu x la jauh mane pun...huhu

mamamiera said...

salam aidilfitri.. mohon maaf andai ter'rasa' dgn kata zai atau ape2 saje key.. sem0ge ceria d pagi raye..

zura@iwan said...

cutemiut~ sama la kite ponnn...maap jika ada slh & silap ye..

zura@iwan said...

wantie~

aaa raya kedah dulu...br blk kg aku..

zura@iwan said...

Atty's~

hehehe....ada kucin lak ye...
slmt hari raya..

zura@iwan said...

ikiqzana~

sama la kite ye....

zura@iwan said...

Hana~

insyaAllah kalu ada jodoh kite ketemu....

zura@iwan said...

mamamiera~

kita pun minta maap la ye kalu ada slh & silap...

zamdotcom said...

selamat hari raya ^^

maaf zahir dan batin

p/s: yess balik kampung