♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, November 13, 2013

Wordless Wednesday | Alhamdullillah...

Alhamdulillah diberi peluang menjadi seorang ibu dalam usia 31 tahun, di mana usia itu kebarangkaliannya sudah memiliki 2-3 anak. Tapi kita tak boleh mempertikaikan urusan Allah, hanya Allah yang mengetahui mana yang terbaik untuk umatnya.....yang penting usaha + doa + tawakal...

Dan ..Alhamdulillah Allah telah memberi kamu dalam hidup Mama, Mama sayang kamu sangat2.

#now dah malas nak blogging..kadang2 ada masa je blogwalking, tu pun as a silent reader..

20 comments:

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

el said...

Semoga Allah memberkati kamu dan keluarga kamu..dan juga mendapat keberkatan dan kebaikan dunia akhirat xoxo

syawalsimpsons said...

alhamdulillah moga semua di permudahkan

Dee said...

31 dah dapat seorang anak itu adalah nikmat sis..ada orang dah umur lebih dari itu pun xde anak lagi..Alhamdulillah..kita diberi merasa kenikmatan itu kan..

Gieyana said...

Alhamdulillah..insyaallah nnt allah bg lg..:)

wantie said...

syukur.. walaupun sorang ada juga tempat tuk mencurah kasih dan menerima kasih sayangnya..

Ada rezeki Allah bagi lagi.

Adlin Mohamad said...

cepat ke lambat ke ada anak tu urusan yg maha esa , bila kita nak Dia x bg bila xnak ada pulak rezeki Insyallah ...

Z@i Z@mR33 said...

Alhamdulillah...

kami pon br ja sebulan bkesempatan mjadi ibu padahal k.ipar kami umo sebaya dah anak 5...

Zura@Iwan said...

Hanum~

:)

Zura@Iwan said...

el~

Ameen..
terima kasih uols doakan...
Uols pun sm yer..

Zura@Iwan said...

Sue~

ameen..
thks dear

Zura@Iwan said...

Dee~

ye Dee..
mmg nikmat..
sy akan pk cm tu,
ada org yg lebih teruk ujiannya dr saya..
syukur sgt2 dee...

Zura@Iwan said...

Gie~

InshaaAllah
thks my fren

Zura@Iwan said...

wantie~

ye betui tu
Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk umatnya..
yg penting kita berusaha dan berdoa

Zura@Iwan said...

Adlin~

betui adlin..
kdg2 teringat gk masa kita dl2..
mengharungi dugaan masa tk pregnant lg..
menghadapi mulut2 org di luar sn..tp sy redha...
berkat kesabaran...Alhamdulillah Allah beri yg terbaik utk kita..

Zura@Iwan said...

Zai~

Alhamdulillah..,
tahniah Zai...
Smoga kita mjadi ibu n isteri yg terbaik..AMeen.

Zie Fauzi said...

Alhamdulillah...Semoga Allah memberkati kak sekeluarga

PearlVelvet SueQys said...

Salam singgah petang sambil membaca!

Zura@Iwan said...

Zie~

Ameen..
thks zie..
same to uols.

Zura@Iwan said...

Pearl~

thks siggh sini..
dtg lagi ye..