♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, March 18, 2013

We vs Camera

Assalamualaikum..Salam Sejahtera

Mama Zura nak snap semua...tak masuk la pula...

Ha..yang ni Baba Iwan yang snap....Irfan asyik tengok Baba dia..

Yang ni ok sket....seronok nak balik kampung gamaknya....hihi..gini la gayanya..

  Mama Zura pula pose ayu sorang-sorang dalam kereta, Irfan tidur,..Baba dia tengah drive..tak dak kerja la tu..kahhh!


Adoyaiii...balik kampung baru ni, camera kesayangan tu bawa je balik...tapi tak guna pun..huhu..

Thank drop by here...

Love,
ZII


14 comments:

Cho Zila said...

suka posing yerk.. bestnyer...

Mar Maria said...

happy family..yea... ;)

fazilzura said...

heheh irfan maleh layan mama dia yg dok snap2 gmbo je , lg best tido

Rinna said...

Biasa laa..akak pun suka gak posing2 ambik gambar sendiri nie.. :)

el said...

aku pun suka2 gak posing cam ni..tp tulah kdg2 muka xnpk lah ..sipi2 lah hahah jenuh nak adjust

ALoNa CintamaniszLite said...

balik kampung, ye...seronok ler irfan tu ramai yg mengulit dia, hehe

wantie said...

poyo la hang...

hahahahaha

Zura@Iwan said...

Cho Ila~

haha..ikut mood gak nk posing..

Zura@Iwan said...

Mar~

Alhamdulillah..ameen..

Zura@Iwan said...

fazilzura~

dia bkn maleh..dia kalau posing lebih pada mak dia..kahhh!

Zura@Iwan said...

k.rinna~

tu arr..kdg2 ikut mood gak kak..

Zura@Iwan said...

el~

hahaha...

laki aku pndai adjust..aku snap suka kdg2 nmpk sipi2..hehe

Zura@Iwan said...

k.Alona~

blk kg dia bebas kak..umah abah kan luas...umah bwh..sonok la lari sana sini..hehe..

Zura@Iwan said...

wantie~

mmg poyo la tu..hehe