♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, December 10, 2009

Ziarah Sahabat

Assalamuailaikum....

Semalam kami gi Nibong Tebal menziarah sahabat aku, yg baru saje kehilangan orang tersayangnye. Hari nie cm blur2 sket arr, sbb Kami sampai Penang pon dah jam 12 lebey pagi...hikss.


Aku, Zue & Kak Aku..


Zue telah pon kehilangan Mak kesayangannye pagi kelmarin, aku terasa terkejut juga tapi nak buat mcm mn kan...ajal maut bkn di tgn kita. Aku mmg x dpt menahan air mata lps dpt msge dr Zue pagi kelmarin. Sampai nak cal dia pon tak berani...nnti aku yg sebak nak bckp, juz msge jerk.

Yang turut sama pegi ke Nibong Tebal, Mak & Abah aku...dan juga Gie sefamily. Petang kelmarin masa nak balik keja baru decide nak gi, lps magrib baru bertolak gi...tp km smpai sana pon tak sempat nak melihat arwah buat kali terakhir diaorg dah bawa jenazah utk dikebumikan.

Kami harap zue & family bersabar byk2 yer....aku tahu hg sedih zue, smlm pon aku peluk hg aku x thn nk nanges dah, tp thn gk nih...sama2 kita berdoa semoga arwah di tempatkan bersama2 org yang beriman...amin....

~Al-Fatihah~

22 comments:

~Zetty84~ said...

Innalillah....

neezareef said...

alfatihah buat sahabat zura

zamdotcom said...

kalo tak mention kat sini sy pn tak tahu emak zue dh meninggal..

Moga emak zue ditempatkan bersama golongan yg beriman.

harap zue tabah menghadapinya..

Al-Fatihah

Dee said...

alfatihah utk arwah..takziah buat dia ye..

CINTAMANISZ Lite said...

salam takziah buat sahabat zura tu..

[-suziey-] said...

takziah utk zue..smga tabah mghadapinya..

CaMaRPuTiH said...

zura.. hari ni hari dia.. hari kita xtau la.. mampu tak kita nk hadapinyerkan?

takziah tuk kawan zura tu.

el said...

takziah juga..
alfatihah tuk arwah smoga ditempatkan bersama2 org2 yg beriman..amin

zura@iwan said...

Zetty~

Innalillah...

zura@iwan said...

neezareef~

maceh akak...

zura@iwan said...

zamdotcom~

tu arr..mybe zue tak sempat nk inform semua kut...x per la...sy wakil kt cini...

zura@iwan said...

Dee~

maceh2

zura@iwan said...

CINTAMANISZ~

maceh kak...hrp2 dia dpt la bc n3 nih...

zura@iwan said...

suziey~

maceh bg pihak zue..

zura@iwan said...

Camarputih~

tu la, hari ni hari dier...sok luse hari kita,mmg x tau la cm mn nk mghadapinya...tabahkan lah hati kita semua..

zura@iwan said...

el~

maceh...

amin2...

wantie said...

salam takziah untuk kawan hang sefamilly...

alfatihah, semoga roh ibunya ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Amin.....

zura@iwan said...

wantie~

tima kasih bg pihak kwn aku...

amin...

ikiqzana said...

al-fatihah wat arwah bonda zue.

zura@iwan said...

ikiqzana~

maceh zana...

zue_annie said...

salam..thnx buat ntry ni..still sedih g aku tp aku redha zura..makasih utk ngn rozie sudi dtg...n makasih utk yg beri komen

zura@iwan said...

zue_annie~

sm2 zue...hari ni hari hg, kita kan sahabat....aku memahami kesedihan hg tau....x dpt aku bygkan cm mn la kalu aku kt tmpt hg...apa2 pon aku hrp hg byk2 bsbr kan...