♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, December 2, 2009

AidilAdha Kami..

Fuhhhh...AKHIRnya dapat gak aku buat entry hari nie, lama betui coti berblogging lak aku rase. Ntah arr, hati ini rase lain macam jerk.....tak de mood nak bertenet bagai. Bukan jerk blog bahkan fesbuk pon malas eden nak online..hikss.

So today dah berjaya buang segala perasaan yang entah apa2 tuh....hati ni memang berbunga2 nak hapdet citer2 kitaorg masa raya haji baru ni, tapi membuak2 mengatakan tak payah hapdet bagai...kahhhh..ada gituww...macam2 la kamo ni zura weiii...


Berbalik pada citer AidilAdha baru nie yer....tak de persiapan apa2 pon, baju raya juz pakai baju mana yang ada jerk. Raye ni juz nak makan2 jerk....makan keja nye...hikss

Balik beraya di Kedah dulu...kamis kami dah start cuti, sempat siggh la jugak rumah kesayangan di SP tuh hikss..jengguk2 sebentar.

Raya yang padat dengan aktiviti juga.....masa yang singkat. Tak sempat nak terjah umah kengkawan, lebih kepada aktiviti family.

Mentua aku di hari raya....senyummmm....

Ketupat pulut ni MIL aku mmg suker buat....dah siap sedia siap untuk dimakan....terasa tingin nk makan lg la plakss...


^~^ Citer aku yang ringkas dan padat....kahhhh. Malas panjang2 citer.....^~^



pstt; ada la lg pic2 d'hari raye...besok2 plak buat entry.

26 comments:

Dee said...

selamat hari raya aidiladha zura..sedapnya ketupat palas..

wantie said...

hmmm... hupdate pun blog hang nih... tersenyum jerk hg nya in law tu. dah baik sakit, tentu sonot kan..

ak sabar nak tengok pics2 yg ko nak upload nanti.

el said...

woi pe skit sgt pic2 ko ni..dah lah lama x update..ciput jerk...cepatttt upload pic2 ko tu...dlsr la kunun..kentut tait idung masin 2kg..kahhhhhhhh

alamakk ketupat..x thn beb

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Dee~

slm aidiladha...aaa cedap ketupat...suker2..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

tu la...idak mmg x b'hapdet la blog nih....tu arr tsenyum dh dia...sakit dh ok...

sabar2...x byk pon sgt pic2 yg elok..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~


ciput2 je la dulu aku upload pic nih...nnti2 la aku upload..sbr2...byk la hg dslr..x per2 hg duk sebut2 mn tau rezeki aku nk smbr dslr nnti..kakaka..

aku pon x thn beb tupat...

Suziey Ahmad said...

amboih ko mls giler ni..ekeke:p
eh nmpk ko berisi la zura..hahhaha:p

hmm kalu ke utara jgn mimpi la nk jmpa ketupat nasi..wlaupn di dlm hati meronta2 nk ketupat nasi..hjuuhu..tetiba terluah prasaan jap..ekek:p

Amyna said...

selera nya tengok ketupat..sambil telan air liur..glurppp glurpp..hahhaha. AidilAdha kali ni x dpt makan ketupat :(

mama tisya said...

gmbr raya haji lain la..nmpk ko berisi...mkn byk ye...

Ernie said...

sedap ketupat tu zura... I like U haha

MiJa said...

lawa baju raya! hehe
haih,dah lama x pekena ketupat pulut!!!nak jugak..huhu

Unknown said...

slm aidil adha zura..
taun ni raye sbelah cik abg ae..
nmpk mabeles ketupat palas tu ha..
terliur dah pg2 ni..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~

aaa mmg aku x de mood ea...aikk mn ada berisi daaa....ko t'tipu ngan gmbr kut...hikss

aaa aku suker ketupat pulut dr ktupat nasi...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

AmYna~

usihh teliur ea...sian ko yer....tingin lak nnti.. xper nnti beli la kt mn2..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamatisya~

aikkk...suziey pon kata aku berisi...x de lah mcm besa jerk...gmbr tu kut..hikss...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ernie~

aaa mmg cedap d mkn....dgn rendang ayam...hikss

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Mija~

bj lama daa....
aku suker tupat pulut...ko pon suker ek..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamamiera~

aaa raye sblh abe dulu..tp tetap blk sblh kite gk...dkt2 jerk..
mmg mabeles zai...suker mkn..hikss

Norsyakiela said...

manis berbaju coklat...salam aidiladha kak...

Unknown said...

harap xterlambat nak ucap selamat raya aidiladha tuk kak zura sekeluarga :)

Ena said...

Wahh.. tingin pulak nak makan ketupat pulut cam tuh.. raye kat KL x jumpe langsung.. yg ader ketupat nasi je.. hu3..
Makin menerpa la kerinduan ku pada Kg halaman ku.. Mak mesti buat..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Firsya~

slm aidiladha....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

iedaluvsham~

slm aidiladha ieda....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ena~

tu la kan kt KL jarang diaorg buat ketupat pulut nih...sedap tau...
nnti blk kg srh mak buat yer...

Mrs. Simplicity said...

yup, kalau dah raya, sememamgnye utk makan, makan dan makan..

cantik baju ko. aku suka coklat. :D

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

alyyani~

aaa kan...menjamu selera jer keja yer...

aku pon suker coklat gk..kekeke