♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, December 18, 2009

Salam Maal Hijrah...

Ramai kengkawan yang cuti nuh rini....aku jerk keja, eh bukan aku je ada gak kengkawan yg senasib ngan aku nih...sian2..x per2 nak buat cm mn kan. Lain company lain ragam boss yer..kahhhh!.

Tapi kan.....bohsan gk la weiiii, ada keja pon aku malas nk buat gituwww...eeeeee. Cuaca lak yang mendung2 gitu, ujan nak turun.....usihhh bestnya titon. Tapi kan...kalu aku cuti pon laki aku keja...boring juga sorang2 duk umah, baik aku keja gak..kahhhh.

Kengkawan yang kt rumah tu...abeskan masa korang berehat2 di rumah tu sementara dapat cuti rehat ni kan....jgn nak gi jln2 lak, jeles aku tau..wakakaka.

BESTnye dapat bercuti2 merelaxkan pkran yang penting bersama si suami yang tercinta...hikss..

SALAM MAAL HIJRAH 1431...

20 comments:

Gieyana said...

Salam Maal Hijrah..

Nak gelak jahat nie..kahhhhhhhh! Selamat berkerja...aku nk g jalan2 satgi..kahhhhhh!

Plan jgn tak plan taw! best woo cuti2!

el said...

kita pekerja cemerlang gemilang terbilang..jgn lupa tu..kahhhhhhh

slm maal hijrah

zura@iwan said...

Gieyana~

cesss...jln2 lg tuh...slmt jln2 yer...jln2 utk km gk yer...

mmg best coti2...kekeke

zura@iwan said...

el~

owhhh betui2 tu...b'bilang2 aku duk kira jari2 aku ni bila la nk kul 6pm..huhu..

CuTeMiUt78 said...

salam maal hijrah tuk zura dan iwan gak.. eemmm sama la nasib kita hari ni keja mmaaa...

AINANAM said...

slmt tahun baru..apa azam baru 1431 ni?hehehhehe..nk gtau ni. ayong pun nk gi jln2 juga ni...

zura@iwan said...

Cutemiut~

slm maal hijrah...

ooo keja gk ek...sama la kite..

zura@iwan said...

AINANAM~

azam baru...sure la hg pon tahu apa dia...insyaALLAH akan tcapai juga...amin...

syok la hg jln2..

angah iza said...

salam maal hijrah :)

zura@iwan said...

angah iza~

slm maal hijrah..

wantie said...

cuti aku berbaloi baloi...

dah la ujan lebat. BIL & SIL datang umah.

Masak makan. masak makan. kahhhhhhhhhhhh....

CatlinaFly said...

selamat tahun baru...buat tuan umah sekeluarga :)

mummYaeesh said...

salam maal hijrah gak..
lama tak blogwalking ..
da berubah wajah uma dia!woohoo

sekali dtg takde ads nak di kelik2 lar..takpe nnt weols dtg lagi yerk

zura@iwan said...

wantie~

wahhh....berbaloi2 tu cuti hg nuh..hiksss

ooo ada org dtg umah la yer....sure mkn2 la kan..hikss

zura@iwan said...

CatlinaFly~

slm maalhijrah juga buat cat sklrg..

zura@iwan said...

mummyaeesh~

tu arr lama tul ko x blogwalking kan...lama dh berubah wajah blog aku nih..hehe

hmmm nuff tu lembs la plakss...

ppb_ppkp said...

sama la...kojerr...uhuhuhuh


re:zura..kasut kojer jer..kekekek..
tupon kumpul $$ dulu nak beli yang Up skit la..kalo beli yang murah2 memang bleh bulan2..tapi tu la...cepat jer koyak n tercabut tapak..hihiih..
kalo mcm sandal2 tu tetiap bulan ler...maklum la...mcam2 member kan..leno la..satini la..macam2..kekekek..

zura@iwan said...

ppb_ppkp~

hehehe...kojer2...

x per la kan sthn sekali beli yg elok kan....

CINTAMANISZ Lite said...

masih belum terlambat rasanya utk mengucapkan selamat menyambut tahun baru hijrah ke 1431...semoga murah rezeki. Amin.

zura@iwan said...

CINTAMANISZ~

slm maalhijrah kak....

amin2...smoga rezeki zura&iwan thn nih nk timang bb...amin...