♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, December 28, 2009

Masa Berlalu....

Terasa begitu cepat masa berlalu....mungkin kerna cuti2 yang penuh dengan xtvt, penat juga la. Sampai penang pon dah lewat semalam around pukul 1am, sekarang terasa la mengantuk yer mata aku..huhu..

....tak de la sangat picca bergedikss bagai...ada la sempat di "shoot", banyaknya xtvt kami hari Jumaat - Ahad adalah di rumah "baru" jerk, then yg best tu dpt gi terjah rumah "baru" sahabat Hubby....kekeke. Hari Sabtu tue dapat juga la attend kenduri kahwin adik sahabat seperjuangan Hubby kat Perlis. Besa la ada xtvt telah di rancang dan xtvt di luar perancangan berlaku secara kebetulan gitu...hehe.

Itu saja lah ringkasan permulaan cerita aku pada hari senin.....tunggu la next entry yer aku upload gambr. Masa tak mengizinkan nak upload gmbr lagik.

Cam teringin nak gi bercuti2 kat cini lg, tp this yr dah pegi pon...tgk la cm mn nak next yr...hikss..

23 comments:

iNa said...

bz bangat ya zura...
huhu...cian....rest2 dulu ya..br tepek pic...

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya kita pun cam teringin nak g cameron lagi nie...nak pujuk cik abe la ajak g ...

Suziey Ahmad said...

hohhohho terjah umah baru..hehe..bila nk expose kt sume:p

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

iNa~

eh x bz sgt la..cume x de masa la nk upload picca sbb br blk smlm jerk

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Purple~

aaa pujuk la cik abe gi cameron...best tul....

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~

hehehe...umah aku lama dh aku terjah, aku terjah umah shbt hb aku plak..expose kt cini tak lg kut...insyaAllah nnti bila aku buat house warming ka aku expose kt cini na...

I-sya said...

bznyer... xpe janji happy. :) jalan2 senang hati. bila balik rumah penat sumer melepek... hihihi...

Ena said...

Wahh canteknyer pemandangan tu.. sejuknyer terase..

Suzana Ikram said...

byk tul xtvt ko zura.. mesti bnyk gmbr2 kan x sabar nk negok..

Naura said...

cameron ek..naura pun dah lama tak jejak sana..teringat lak aiskrim strawbery yg sedap tu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

camarputih~

tak bz sgt la..cume x sempat nk upload smpi umah dh lewat mls nk on lappy..hikss

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ena~

hehehe...aaa kt cameron tu sejuk arr..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

anN~

nnti sy terjah blog u yer..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ikiqzana~

xtvt byk...tp bgmbr x byk..kahhhh

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

naurah~

aaa cameron, akak br gi jer this yr...next yr x tau lg la..

Gieyana said...

wahh..best tue p Cameron..kena p lg ar nnt!hahaha

afdni said...

beb..cantek gambor tu..hehehe..dah beli dslr ker??

Dee said...

zue..cameron eh..bestnya..gi lah..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gieyana~

tu arr tmpt vacation every yr la plaks...kahhhh

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

afdni~

ishhh...x beli lg la beb...insyaAllah ada rezeki aku join the club..kekkee

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Dee~

hikss...this yr dh p Dee..insyaAllah nex yr la..

ALoNa CintamaniszLite said...

pi selalu tempat yg sama pun takpe asalkan tempat tu kita suka..hehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

CINTAMANISZ~

betui2 kak...asalkan tmpt tu kite suker kan....hikss