♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, December 16, 2009

Kan ada lagikk…

Kan aku citer...xtvt weekend aku nie penuh ngan xtvt kenduri kendara jerk kan. Ahad ritu plak attend kenduri kahwin adik beradik belah si somi aku. So dari SP pagi tu kitaorg balik Baling.

Masa ni la bertemu sanak saudara kanss, lama jugak kitaorg lepak2 kat rumah kenduri tue hampir2 kul 4.00pm juga la. Ye la ada sesi karoeke juga tue, DJ dia plak pak saudara si somi aku, si somi apa lagi layan la satu dua buah lagu...hikss...

P1080651P1080658
Aku ngah buat apa tuh..ishhh2.
P1080656
Pengantin yang serba putih+merah....cantik2...
P1080685
Eh...seyes la plak...lapor la tuh...kekeke
P1080684
Nie pengantin gakss..serba biru...hahaha..
P1080689
P1080693
tarik sampai tak de sora la ko....
P1080697
PakNgah abg...DJ dino import dari Kulim tuh...hikss
P1080714
Lepak2 sebelum balik daaa.....


** Balik Penang malam tu juga....penat juga la....sampai aku ngan hubby pon dpt serangan demam selsema tuh, mula2 hubby lps tu jangkit kt aku plak.

22 comments:

el said...

wahhh terkujat aku tgk iwan koke...
dia pun layan gak eh..sporting abis
leh la pasni ajak g koke kat redbox
hahahaha

m@m@yAyA said...

Tema pengantin sm ngn zurala dlu,merah+putih..!~

wah abg iwan tunjuk bakat terpendam ke????cayalah..~!
NApe akak xberduet skli? brla gempak~!~

Suziey Ahmad said...

amboih kemain lagik laki ko karok smpai xde sora ye..ekekek:p

iNa said...

wah..
nie mmg betul2 kenyang mkn kenduri nie...heheh........

meriah..
siap karaoke ya..best...

Gieyana said...

pelamin dier cantik noh...

aku byk gak dpt jemputan..tp satu pon x dpt p..hahahah

azrina said...

wah...iwan pandai nyanyi ruoanya..leh leh nnt ajak p karok..hahaha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

weii iwan mmg layan koke gak..hikss...nnti aku kabor kt dia ek hg ajak gi koke...kakaka

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Loveaqsha~

ooo ya ka sm ek tema...hikss.

aaa abg iwan sora sedap...sora akak x sedap la x leh la nyanyi..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~

tu la...dia nyanyi tu time duk selsema la tuh..kahhh...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

iNa~

tu arr mmg kenyang mkn nasi kenduri je la..hehe

aa koke sponspor adik badik gk tuh..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gieyana~

aa tu arr cantik kan..

hgpa bz tu yg x dpt attend kut...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

azrina~

iwan mmg dier...bleh la sket2 nyanyi banding aku nih..

Anonymous said...

wah lawanye pantin suka tgk pelamin dia

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nana~

aaa nice pelamin dier..

its me said...

felamin tu santek la plak ku lihat...huhuhu perantin lame tu nak gak ehhh masuk ini n3..huhuhu aross la kan..tukangtaip

wantie said...

ada talent la hubby hang nyanyi. kalau tak der suara, len kali wak bekal air asam...

Nyanyi, tarik kasi power!!!!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ms Aireen~

aaa tu arr..cantik gk la...harus la inteprem pgntin br juga tuh weiii...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

hahaha...ada la talent sket2...banding aku yg sora cm hapa jer lg..hikss..

dia flu la time tuh...tu yg x de sora tu...

ladyila said...

pengantin lelaki tuh nama aper zura?
org baling ker? mukanya macam member sekolah ila dulu..hehehe tnya jer..kot2 pelanduk 2 serupa ker

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ladyila~

alamak nama x sure la ila..sbb x brp kenal sgt dia tuh...hikss..kira ni adik badik x rapat sgt. hehehe. nnti zura cek ngan hb tgk..

ila sek mn dulu? x slh dia org Baling la..

ALoNa CintamaniszLite said...

walaupun ditembak dari jarak yg agak jauh...si iwan sempat juga wat 'peaceeeee', hehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

CINTAMANISZ~

hahaha..akak zura pon buat peace...tp tlindung oleh kepla mk saudara kt dpn tu la plak..