♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, September 19, 2013

Wordless Thursday | Ada gak wordless hari ni? hahaha..

Assalamualaikum..Salam Sejahtera...

Jangan terpengaruh emosi dengan entry semalam noh..
Tak de apa sebenarnya, terima kasih pada sahabat2 yang ambil berat...
Sayang korang...

Wordless hari ni..sebab dah bawa balik kesayangan saya..hahaha..

rupa sedih ak semalam arr ni...before jumpa anak, sampai en suami perli2..haihhh feeling lebih2..umor dah tua! kurang asam tul...amboi! ayat tak boleh blah!

Yeayyyyy! Irfan bersama Mama dan Baba....yang ak nak nangis sama tu, sebab Irfan nanges teresak2 nak ikut Opah, Atok n Cula dia...tak mau ikut Mama n Baba dia....sedissss taw! Pengasuh Irfan ada emergency case 2hari tak dapat nak jaga Irfan...so terpaksa hntr Irfan kat kg..huhu. Semalam lepas kerja baru pergi ambil dia..

Lepas pujuk2 ok dah....tu pon siap peluk Mama lagi...haihhh anak Mama syg..siap bawa dia pergi main indoor playground kat McD...haha..seronok tak terkira dia...good boy dia


#nanti smbung cerita weekend yer..gambar dah transfer...hikss
thks uols...

14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sweet

Nad MamaZN said...

Irfan dh biasa dok kg kan.. Tu yg dia nak ikut blk tu :)

lieyalatif said...

wordless thursday pun boleh gak zura ekekekekeekek

uihhh mane tahan nak tinggal anak kan zura....seb baik nak gak irfan makan pujuk mamanyer heheeheheh

Dee said...

alahai..tak biasa berjauhanlah tu ye..lepas ni boleh tidur malam peluk2..

el said...

spontaneous thursday lah mek hehe
wordless tu for wednesday jek taw haha

biasalah tu zura..budak2 lau dok kampung mmg diorg suka..lg2 kat kpg tu rmi kwn..nak pulak umah bwh kan..lg lah deme suka dpt main2 hehe

sian mama irfan..rindu dendam haaa smpi feeling2 smlm..:)

wantie said...

terserlah wajah kerinduan dia

::NureeN:: said...

aku klau ambik gambo mcm hg ambik ni slalu x jd huhu...
kena try byk kali

Zura@Iwan said...

Hanum~

thks

Zura@Iwan said...

Nad~

aha dh biasa Nad..
lgpon dl masa pntang pon duk kg gk..hehe..

Zura@Iwan said...

lieya~

boleh la noh..
asal org paham ..hehe

ya la..
hntr dia kt kg pon
sbb tpksa lieya

Zura@Iwan said...

Dee~

mmg tk biasa..
tp ada gk penah hntr blk kg..
kalau emergency tk de org nk jaga..huhu

Zura@Iwan said...

el~

tak de spontaneous la mek..
ni aku punya wordless..
ak sorang je buat..kahhh..

mmg pon..depa rasa freedom beb..
lgpon mak, pak n adik rajin melayan..mmg syg la dia kt depa..hehe...

mmg kesian kt aku la..smpi pak dia pon terkena feeling ak..haha

Zura@Iwan said...

wantie~

ak yg rindu dia..
dia mcm tk rindu ak pon..haha

Zura@Iwan said...

Nureen~

ak guna self-shoot nie..
hehe...