♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, January 24, 2014

Jangan Tiru Aksi Ini..

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Sangat nak tergelak bila terkenang kisah semalam dengan budak comey ini..hahaha..

Budak comey dalam rumah ini...

macam best jek...haha..

uittt......mencabar nampak....budak comey tak per

Kalau mak pak budak comey jangan buat aksi ini di depan khalayak ramai ye...tak tahan sangat, sorok-sorok pun boleh..kakakakakaka..

#Selamat berhujung minggu uols....Duta balik kampung nak balik kampung suami pula esok!hahahhaa..

26 comments:

el said...

hahahaha duta balik kmpung ekekeke
irfan meh sini geng ngan aunty ngan alana..weols mmg suka korek idung hehe habits lalala kbai

wantie said...

hamboi... aku tak pernah catch up lagi time anak anak aku korek hidung.

ish..rasanya anak aku tak korek sampai asyik gitu sekali kut.

seingat aku si Aleesya ni kalau taik idung dia suh aku korek ngan tissue.

hmm.. nak kena perati betui betui. mana tau leh snap moment gali lombong.tak de lagi dalam record ni. hahahahaha

Kesuma Angsana said...

hahaha... x bleh blah betullah !

Adlin Mohamad said...

hahahha banyak syok arrr

nuna said...

mujur anak kecil yg buat dpt khalayak ramai khen...

mama lieyna said...

Ekeke... budak2 kalau depan org buat gini, nmpk comel n kelakar..klu org tua, heheh... tak senonoh :P

lieyalatif said...

amboi irfan seronok melombong nampak...nampak noo kegigihannye di situ akakaakakkakak....

ko jgn zura, budak buat takpe, nampak lagi comelnye...kite kalo tua2 buat mmg hazab...buruk perangai kakaakakakak...

::NureeN:: said...

hahaha....
melombong yerr lieya hahaa
anak2 aku jarang melombong, aku dok cuci guna cotton bud, aku plak slalu kena marah ngan laki aku, sbb anak2 aku dok geli2 bila aku slalu sgt dok cuci hahaa...
sbb tu kot depa kadang2 jerr melombong, klau depa buat aku tegur, pastu saja buat lagi dalam2 hahhaa.. pastu depa gelak...

Zura@Iwan said...

el~

taw tk per weh..duta blk kg ak la..

hahaha..irfan ni pestime ak tgk weh, tu psl ak amik gmbr...
ak amik gmbr..lg la dia tunjuk korek gitu, tp dia tk korek dlm la..
ak tk bg dia korek2..kakaka..

Zura@Iwan said...

wantie~

ak tgk dia buat gitu..
trs ak kata..meh mama nk amik gmbr..
lg dia tunjuk kt ak..mencabar mama dia jek..
pestime dia korek weh...

Zura@Iwan said...

KA~

tu arr..
nk tergelak mama dia ni..

Zura@Iwan said...

Adlin~

pestime dia feeling korek hidung kot...haha

Zura@Iwan said...

nuna~

tu arr..
mujur anak kecil..cute je..

Zura@Iwan said...

mama lieya~

bdk kecik...mmg la comey

tp jgn amal sll plak..
haha

Zura@Iwan said...

lieya~

hahaha...dia pestime rasa nk melombong tu..mama dpt snap..

bdk2 comey kn..cute je, nk tergelak rasa tp tk leh la sll..kang tabiat dh..

Zura@Iwan said...

Nureen~

irfan pestime weh...dia bkn duk korek pon sblm ni..sempat je ak snap dia buat gitu..haha..

kalau cuci ngn cotton bud dia tk mau..geli..berperang2 ak..

kalau cuci tinge dia mau gak..

aTieYusof Family said...

haha..klu budak2 yg buat takpe, jgn mak bapak budak yg buat..kang kena gelak...hehe..
salam hujung minggu:)

BUNDA said...

Tengah gali lombong ke sayang...hehe

Salam hujung minggu dari bunda...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hehehe
asyikkk nya melombong!

Rizziela said...

sedap yer Irfan :D puaskan korek sendiri

hainom OKje said...

haha...jangan biasakan Zura nanti dia terbiasa, depan awek pun nak korek hehe parah...

Zura@Iwan said...

atie~

korek tu mmg la kena kan
tk kn nk biar betui tk
tp jgn depan org..tk sopan hehe..

Zura@Iwan said...

BUNDA~

hehehe..

thks

Zura@Iwan said...

Leily~

tak de lah melombang sgt tu
dia korek kt luar2 jek..haha..

Zura@Iwan said...

Ziela~

kdg2 lawak si irfan ni ziela
dia sj buat cm tu..

Zura@Iwan said...

hainom~

ya la..dia tk biasa pon korek2 hidung ni okje..
ari tu saja gatai..haha..