♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, January 14, 2014

14.01.14~Luncheon with My Heros...

Assalamualaikum...

Salam Maulidur Rasul 1435H...

Alahai...ramai pakat cuti, Mama 'terpaksa rela' kerja hari ni...sabar je la..

 tengahari tadi, Mama terkejar-kejar masa balik rumah, then fetch mereka berdua...untuk lunch bersama...nasib baik dekat, sempat lepak kat rumah sekejap..

 bestnya...Baba belanja makan


tudia ketawa seronok...nampak trademark Mama la..haha

 dua hero terliur ha tengok Mama minum air...hahaha..

sweet like candy...love both of u...

Baba dan Irfan meronda-ronda tanpa Mama...huhu, jeles....jangan lupa ambil Mama ye kejap lagi, nanti Irfan boleh tengok kapal terbang fly lagi.....hikss


6 comments:

Dee said...

kerja ke? alahai..sian..mujur dpt lunch sama ngan hubby and anak kan..so, kerja pun oklah kan..

wantie said...

semalam dapat tengok kapal terbang tak?

tu la dorang buat reno apa ntah kat depan tu..

thanks datang umah. dahbesar irfan yer. nampak dia pulak lagi besar dari Aleesya..Bakal tinggi mcm babanya ni...

Zura@Iwan said...

Dee~

aha keja dee
tu arr..boleh la berdating ngn heros kita tu gak..
tp mmg mood boring tul kt opis..haha

Zura@Iwan said...

wantie~

dpt tgk beb..
km gi situ lepas blk dr masjid kt sg batu tu..

boleh siggh gk kt tepi jln tu..side belah sini tk buat reno lagi...

sama2 beb..thks gk jemput n jamu mkn...nnti buat lagi noh..hehe..

tu la..irfan bsr sket dr aleesya..dah gen gitu kot..hehe

QasehnyaRania said...

sg batu? sg batu penang ka? ke kat mana. hihi

Zura@Iwan said...

Qaseh~

owhh..
sg batu , Penang arr...haha