♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, August 29, 2013

Irfan dan Basikal..

Assalamualaikum wbt...

 Baba Irfan la beli kt Betong, Thailand masa raya ritu......bukan Irfan sorang je naik, pakat sepupu dia yang besar2 pun naik...haihhh...

bila budak besar pun turut sama naik..mana tak runtuhnya, kahhh!....kesian Irfan tak sampai berapa hari tayar basikal tu dah terkeluar...huhu....

tak per la, nanti ada duit lebih kita beli lain noh...suruh Baba belikan taw...haha..

tiba2 keluar gambar jagung pula..hahaha...saja la kasi tempek korang terliur, stgi blk cari jagung noh...hahaha..siapa suka jagung? Ak suka sangat jagung....Irfan pun suka....hikss


#nak cuti2 la...huhu..tp budget non adoo nieh...uhu..

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

el said...

mmg terliur baq hang
sedap nyooo mkn budu eh jagung
nak pi qbay tepi pantai tu jauh sgt...tgk je lah jagung hang tu hahaha

irfan suh babah beli besaq skit mcm kecik je haha

wantie said...

jaga la hang. isok pasat malam kat umah aku. aku beli jagung satu guni tayang kat hang. hambekkkkkkkkkk

diana said...

saya pun suka jagung...:P

Sidratul Muntaha said...

aku pun suke jagung
hohoh..
sedap tol jagung ni
klu bako dgn madu
perghhh

amboi2 irfan.kemain lagi amin beskal

::NureeN:: said...

beli yg besaq siap2 zura, x yah beli yg 3 roda ni.. sbb irfan dh besaq

Zura@Iwan said...

HanuM~

thks..hehe

Zura@Iwan said...

el~

kahhh..hg tk abi2 budu..
kt umah ak ada budu tk abis mkn ag..hehe..

jagung sedap wooo..suka sgt..hehe

nnti beli bsr la..umah kecik, pyh nk beli bskal bsr..dh la umah tiggi..huhu

Zura@Iwan said...

wantie~

kahhh..
sila beli jagung yer...haha

Zura@Iwan said...

diana~

i likee too

Zura@Iwan said...

Ayu~

sm kita...
betui..
kalau bako gn madu sedap noh..

Zura@Iwan said...

Nureen~

beli bsr hg tau la umah aku cm no..
umah tiggi...
beli letak kt sp tk pe..
sesekali blk kasi irfan naik..hehe