♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, May 23, 2013

Indoor Playland Jusco, Ipoh

Assalamualaikum wbt..

Pergi ke Ipoh hari minggu lepas hantar adik balik...pergi kejap je, itupun tumpang stay rumah sewa adik...then pagi Ahad kitaorang bertolak balik. Tak plan ke mana-mana pun, lagipun kan tengah bulan...no money no talk..kekeke..

Just bawa adik makan-makan kat Jusco, Ipoh ...sambil layan hero kecil sorang ni main indoor playland kat foodcourt Jusco...adeiiii...penat mak tengok dia main, tak letih pun...Mak yang mengikut dia yang letih..kahhh!





MakNyang take over plak...mama nak makan..hehe..

Selamat Bercuti semua....jumpa lagi..:)

4 comments:

PinKy MoMMa said...

kami pun suka bawa anak main indoor playland..mcm slamat skit kan hehe..tapi kat sini ada kat giant jer ;)

Zura@Iwan said...

Pinky~

aha slmt sket arr...
tp kena tgk gk tu..
tmbh2 irfan dia jenis ikut dan dia je main...kdg2 smpi berlaga kwn2 dia..haha..

ALoNa CintamaniszLite said...

gi jusco mana ni?? kinta ke...kat aeon station 18?

Zura@Iwan said...

k.alona~

aeon kinta tk slh,,hehehe...adik yg bw...