♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, July 25, 2012

Iwan Junior Bertemu Sham Junior

Lama juga tak ketemu sahabat nieh....sampai la Irfan dan Adam sama2 dh mbsr...baru dapat berjumpa.......selalu gak bergather dgn dorang kalau balik SP atau Baling, tapi sejak akhir2 ni masing2 sibuk dan akhirnya kitaorg berjumpa juga sebelum sambut bulan puasa hari tu...

Kawan baik...moga2 anak pun jd kawan baik yer....
Alhamdulillah dapat gak Sayang saya pegang anak sendiri...Papa yg Penyanyang, wpun tgk muka cam serius jek...hikss...
Sesi kenai2 junior2 nieh....ahaksss....
Syok plak tgk gelagat Adam+Irfan tue....hehe..
Kan...dan pandai pegang2....jgn pandang2 jek...hahaha, Irfan 9bln Adam plak 10bln....beza sbln jek...kira same batch la nieh...hikss
Adam mengganas......Irfan buat tak taw jerk...kahhhh3x....
Happy Family.....Dhean tingin bb gurl plak yer? hikss..
 ...Alhamdulillah....syukur2....

InsyaAllah nanti kita gather2 ag noh.....tkpun raya kita ketemu ag......bleh Irfan dan Adam main sm2..hehehe...

Lokasi pertemuan; Mcd, The Store Sg Petanians....
Tarikh Kejadian; 09 Julai 2012


** autopublish yer.....thks uols..

4 comments:

wantie said...

ha..cam ni baru best. kalau sebelum ni time PG mesti Iwan or hang yang dukung anak orang. time ni leh la PG dukung anak sendiri.

hahaha.. happy je tengok korang

ALoNa CintamaniszLite said...

geram jer tgk mulut irfan tercunggit tu..hihi..

Zura@Iwan said...

hehe...alhamdulillah la....syukur sgt2....

thks fren

Zura@Iwan said...

hikss...mulut dia mmg suka gitu kak..cute kan..ehhe