♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, April 9, 2014

Wordless Wednessday | Anak Lelaki Saya..

Assalamualaikum...


Dah namanya anak lelaki, kalau tak lasak tak sah kan....mcm tu la Irfan,
eh jangan salah faham..picture kat atas ni memang anak lelaki saya pon, atenya dh nmpk cm gegirl plak..haha
dek kerana mak saudara saja usik...dah jadi serkup kepala ha....huhu
but sat je pakai cenggitu...Irfan dah naik rimas....

Apa tak lasaknya...calar kat leher tu, sendiri la buat....
macam mana kena pun Mama naik pelik,
dia main sorang2 dalam bilik..tiba2 kata sakit je...
rasanya dia main brooch Mama nie, letak atas meja solek..bila tanya macam mana kena? tak jawab pula...
adoyaiii...Mama la silap letak atas meja tu, lupa nak simpan dalam drawer

He is adorable son...memang macam2 peel
good for him...sel2 otak sedang berhubung..
ada aje yang dia nak buat...
tak per lah, Mama dan Baba kena byk bersabar
bukan senang nak dapat kamu sayang....
segalanya adalah ujian utk kami...

bukan senang sebenarnya nak membesarkan dan mendidik anak nie
inilah pengalaman yang paling berharga buat Mama dan Baba...


panjang lebar pula entry nie...arhhhhh!
idea dah keluar...terpaksa la coret kat sini..
daaa..thk uols..


26 comments:

syawalsimpsons said...

seronok tgk anak haappy n bahagia depan kiter kan..kiter pon jadi happy

Nurzakiah Hanum said...

BEST KAN

aTieYusof Family said...

Hensemnya Irfan..senyum pun manis.. pengubat jiwa ni kan..moga terus membesar dgn sihat..:)

Kesuma Angsana said...

hehehe.. senyum dier tu yg paling mahai !

Gieyana said...

Mmg mcm2 gelagat anak2 ni n mencuit hati..sabaf jer irfan noh..sek bek dier x buh spender ataih kepala..kahhh

Ni dh x wordless dh ni weh..:p

Cho Zila said...

alahai anak2 gituler sifatnyer rajin mengexplorekan... tuler kadang2 salah kita yang tua gakkan... tu sebab bila anak buat salah kena tengok apa salah kita dulukan..

Rizziela said...

budak comel

Myra Jay said...

Encem boy..
kita sendiri terhibur dengan keletah nya kan :)

wantie said...

ha..mcm ni le baru lelaki. hehehe..

tak pe.. nak membesar kena merasa semua tu. Aleesya dah rasa dah main pisau. ngeee

Nad MamaZN said...

irfan makin membesar
banyak menda dia nak explore :)
sel sedang berhubung.. :)

lieyalatif said...

sweet plak bace kate2 zura....betul tu, bukan senang nak membesarkan anak...mc2 rintangan dan dugaan....

hikhikhik tu lee zura, keluar muke gugurl irfan bile baju buat gitu...adoii jadi mangse buli yeak irfan...redhoo jek laa sebab aku bujang terhangat kat umah tu...

attyfir said...

bukan main lagi happy irfan.
anak lelaki takpe lasak.. baru lah macho.

QasehnyaRania said...

bahaya tu kak.
simpan elok elok k semua benda tajam tajam ni.risau pulak nengoknya..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sue~

happy tgk gelagat dorang kan..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Hanum~

best2..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aTie~

thks atie...
ameen

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

KA~

aha KA
kalau dia senyum or gelak mmg rasa mcm owhh dunia.....hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gie~

kahhh...nk buka bj, pns..dh jd cenggitu..hehe..

tu la psl..tk wordless dh ha..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Cho~

mmg dia rajin mengexplore kak..
bagus la utk dia kan..dr duk diam jek...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ziela~

auntie comey

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

MJ~

maceh..
tu la...mmg buat mama dia ni thibur jek..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

anak laki kena lasak gitu..hehe

bila ak tnya..duk ckp sakit2 je..huhu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nad~

tu la nad..
sel2 otak sedang berhubung la tue..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

lieya~

mn de sweet..hikss..tu la, mak pak kita bsrkan kita dl pun bkn sng kn, kita dh jd smpi skrg..alhamdulillah..

ha la..semua mak menakan, spupu2 pon girl...sian irfan, kena kasi kwn boy lg nie..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

kty~

tu la...sll bw gk dia tgk baba dia sukan volleyball...

dl ada gk masa nk gi jogging..dia suka lari..now tk dan, baba dia sibuk..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Qaseh~

tu la..bahya la..
seb baik dia tk buat apa2..haihh