♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, April 11, 2014

Tiada Cerita..

Hanya Gambar...







Jambatan Kedua Pulau Pinang di waktu malam.....=_=

tapi...setiap hari pasti akan ada cerita di sebalik wajah nan indah dari seseorang yang bernama manusia..
tidak lari dari roda-roda kehidupan yang penuh dengan ranjau onak duri...
pasti ada kisah suka duka terpalit walau secalit cuma...
setiap kejadian telah dirancang dan ditetapkan oleh Dia Yang Maha Esa
ada hikmah yang tersirat dan tersurat....
tiada Dia melainkan kamu Allahuakhbar...
Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim....

will be back...soon..inshaAllah
thks 


14 comments:

Gieyana said...

Ni ada cerita gk nih beb..b strong k x kira apa yg jd..

Nad MamaZN said...

nape kak..?
ada masalah? apapun moga yg baek2 aje utk akak...
kuat k!

Siti Fatimah said...

ya betul. setiap manusia pasti ada cerita di sebalik senyum, di celah celah titisan air mata...

dan juga di sebalik mulut terkunci rapat.
apa pun yang berlaku hanya dia yang tahu.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gie~

aha..
tk de apa nk update kisahnya..

thks weh..
actually tk de apa lah
sj nk mengingatkn utk diri sdiri gk..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nad~

tk de apa lah dear..
thks

terlintas ayat2 tu di kotak fikiran ni..so coretkan di sini..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Siti Fatimah~

roda2 kehidupan kan..
ada tawa riang, sedu sedan..semua ada kisah disebaliknya...
syukur dengan apa yg ada ..

aTieYusof Family said...

Cantik view Jambatan ni bila malam kan?.. bila lah nak merasa naik ke sana...hehe

Cho Zila said...

akak tak merasa lagi ke jambatan ke duani... apapun perasaan yang ada be strong ok...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aTie~

tu arr...sygnya kt puncak tu dia buka lampu, kalau tk lg cantik..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Cho~

tk per kak..bila2 dtg la png

thks kak..

QasehnyaRania said...

nape

el said...

betul2 sokong kata2 uols tu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Qaseh~

tk de ceta gitu la..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

sokong2...
uitt dh free ke uols skrg?