♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, April 24, 2014

SpiderBoy

Baju #Baba#Mama beli kt Hatyai hari tu..
Baru pakai 2-3kali..sbb Irfan tak suka topeng blkg baju tu..huhu

Hai all...happy thursday!
daa...semoga hari2 anda bahgia bersama org2 tsyg...
ameen...

21 comments:

Nurzakiah Hanum said...

CUTE

lieyalatif said...

haii spiderman hensem....

ooo irfan tak suke belakang tu yeak....budak2 mmg suke pakai baju nikan zura...

Nad MamaZN said...

irfan dah tggi, baju dah mengecik hehehe

Nad MamaZN said...

irfan dah tggi, baju dah mengecik hehehe

syawalsimpsons said...

boleh geng la ngan anak aku...kalo dah suke 1 baju tu...itu je yg dier nak...

mamaarifakeem said...

Cantik bajunye....
Irfan rimas kot ye... :-)

Rizziela said...

Kalau Haziq suka sangat tu

QasehnyaRania said...

salam jumaat :)

Kesuma Angsana said...

budak2 lelaki mmg sukalah baju2 super ppower cam ni hehehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Hanum~

hehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

lieya~

aha..kalau usik dia pakai topeng kt blkg tu..dia tk mau..huhu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Nad~

bj ok lg pakai..
seluar tu ha...sigkt dh..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sue~

ank ak ni tk kisah..
mama dia kasi je pakai bj apa pon
tp kalau dia buka laci dia..pilih sdiri gk..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamaarifakeem~

aha..
dia rimas topeng blkg dia tu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ziela~

haziq sure dia pakai topeng tu noh..
irfan tk mau.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Qaseh~

slm isnin dear.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

KA~

hahaha..
dia ikut je kak..

Gieyana said...

Nasib baik nkn superman..idak kena pkai spender kt luar..:p

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Gie~

tu la..
superboy pakai pampers..haha

el said...

igt spender boy td hahahaha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

hahaha..
nk beli irfan spender gk nnti..
sure cute..