♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, November 24, 2009

CINTA SAYANG..

CINTA hati pergi berkursus di Sungai Petani last sunday….aku dengan bangga dapat ikut hubby bersama..hiks. Ehhh bukan ikut berkursus yer, tapi ikut bersama pergi melawat2 tmpt hubby kursus. Dekat je so hubby ajak gi sama la…lepas tu aku balik la.

P1080275 Cinta Sayang Resort, Sungai Petani…bersebelahan dengan The Carnival Sungai Petani tu jerk.
P1080267 Bilik hubby pon aku terjah nih…wakakaka…Sayang wat are u doing now? sleep ?? hikss..

P1080274P1080273
SAYANG…thanks for everthing…you sanggup b'coz of me, me also sanggup b'coz of u..semoga kita sentiasa bahagia, melalui segala susah & senang bersama2….insyaAllah impian kita akan terlaksana tak lama lagi...sama2 kita kuat menghadapi dugaan ini. Sedih la plaksss.....huhuhu...

walaupon orang di sini tinggal berseorangan tapi kerna tugas perwira ku…ku relakan..ahakss..ala baru 3hari kan..kalu sebulan ka gamaknya..huhu

Aku overnight kat umah kak aku di Bertam tu yang pagi2 senin tu….pegi keja bertolak dari rumah dier…

Hubby insyaAllah balik dah hari nih…..hopefully tak de la nak menambah2 hari plaksss....

34 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bermadah rindu-rinduan la nie...hehehehe musim2 ujan nie rindu lebih skit nyek..heheheh :P

Naura said...

sian akak rindu kat hubby

Neeza.Areef said...

zura salu kena tinggal yer..1 pengorbanan tu zura..

fazilzura said...

alahai sian nyeeee...

syg kan anak tangan2 kan , syg kan binik .. tinglkan2...

** ngapa ada ungkapan gitu yek

Ieda Zakaria said...

sabar yer..dekat jer sp - penang..rindu sgt buleh jer terjah..hehehe..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Purple~

kahhh...lawak eida nih...sekali sekala la kan..hehehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

naurah~

sapa tak windu suami...hikss

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Mama Ayin~

tu la psl...naseb baik dkt..tu yg aku gagah ikut sekali dia gi register kursus ahad aritu...

tp hari ni insyaAllah blk dh la tuh..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

neezareef~

cm tu la kak..kita kena saling memahami kan...tugas dier...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

fazilzura~

sian aku noh...tu aku nk dpt anak sorang ni sbgi peneman..huhu..

ntah la..cm mn bleh ada ungkapan cm tu ek..hikss...tp mdalam maknanya tuh

Ernie said...

sesekali kene tinggal... baru terasa betapa kuatnya cintanya kite..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ernie~

betui2 tuh....menguji kesabaran & kesetiaan antara kita..hikss

el said...

hope cepat2 lah dpt anak
sbgi peneman di kala suami pergi berkursus...blom rezeki lg
insyallah...

aku yg hari2 ni pun rindu gilerr kat od..kahhhhh

Unknown said...

ewah cik kak rindu cik abg ye..
nape abg x sorok je cik kak kat bwh katil tu diam2..

wantie said...

cian hang kena tinggal lagi...tak pa. bila dia balik hg polok cium dia. kik kik kik...

kasi com yg paling menyengat gitue..kahhhhhhhhh

iNa said...

huhu...ciannye kene tggl..
hehe..xpe..xpe....3 ari je....sabar ye...sok dh blk kene peluk byk2...hihi...
tp mmg x best kan hubby xde..sehari pon rase setahun..huhu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wantie~

tu la nuh...x abes2 ceta kena tiggl jerk..nk blk dh pon dia hari ni...

aaa dia blk peluk cium segala la..kahhh

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mamamiera~

ya la cik kak windu cik abe la..hikss

nk myorok bwh katil x dpt la plak..kakaka..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

iNa~

sian saye kan x de teman..huhu..x per 3 hari je kan...tp mmg la boring woo hb x de..windu siut...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

el~

tu la aku pon hope cm tu la...cepat2 dpt anak...kalu hb x de anak peneman aku..kalu aku x de lak..anak peneman somi aku...huhu...sedisss weiii...mgalir air mata aku lak..

ALoNa CintamaniszLite said...

amboiii...hang zura...cintun abes ler n3 kali ni. romantika di amor...
baru aje 3 hari dh rindu-merindu tahap gaban ni...sure susah nak titon sebab takde bantal pelok, ngeee

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

CINTAMANISZ~

wakakaka.....n3 galak kak kali nih...3hari rase cm sthn akak...huhu..tidakkkk...
eh akak tahu yer kita x leh titon..x de dia di sebelah..hahaha

its me said...

babe selalu berkorban bagus sejajar ngan musim nak raya korban ni...aku p jitra bulan dec ni..ade kenduri, bapak juah kan..aku mai turun penang nanti kot..leh jumpa ang nanti....insya allah..kite p round island no....tak pun lepak queens bay...

iklan nuff ang tak der la babe...nanti aku mai klik lagik noo

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ms AiReEN~

kahhh...raya2 korban lak plak...
ooo ya ka...bleh jumpe2 yer..hikss...

iklan nuff aku ikut suker dia je nk kuar...haha

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.. takpe.. pergi kejap je kan..

Norsyakiela said...

ehem2x,demi isteri tercinta,ofkos la sanggup kan...kan...kan...sweet loving kapel la akk nie

Ena said...

ehehe.. kene tinggal yeh.. ciannyer.. sib bek kejap jek.. :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cutemiut~

heee...dh blk pon kanda ku

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Firsya~

sggup la kan...sapa x syg somi...hikss..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Ena~

dh blk dh ler...

Suziey Ahmad said...

waa honeymoon ler kiranya ni ek..hehe..syiok ler kome:p

MiJa said...

best nyer rindu2an skejap..hihi

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suziey~

ishh mn ada daaa....aku pegi lawat2 jerk then belah..x de honey2moon lah

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Mija~

ya la windu2an kejap la ek...