♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, May 31, 2012

Irfan Admitted: Perkembangan Setakat Ini

Assalamualaikum w.b.t, Salam Sejahtera...

Terima kasih pada kengkawan yg m'gmbil berat pasal kesihatan Irfan, dan m'doakan Irfan semoga cepat sembuh...

Alhamdulillah keadaan Irfan semakin ok..tp still cirit wpun tak kerap, demam pun dah tak de...cuma dia tak boleh makan ubat...makan je ubat dia vomit semua....air pun dh masuk 4botol setakat nie. Bergtg pada air dan ubat suntik je lah skrg ni...semoga Irfan kuat melawan sakit dia. Mama n Papa sentiasa bersama kamu syggg...

InsyaAllah jika tak de apa2 hal....Pead cakap sabtu nie baru bleh keluar.....Amin, mudah2an...


#Mama Irfan pun tk sehat...tp dah makan ubat.....Alhamdulillah ok dh.....

#Haizzz.....weekend nie ada kenduri kahwin sepupu plak tue,.....apakan daya, kita tak minta semua ini terjadi, mgkin ada hikmahnya...


6 comments:

mama irfan said...

moga irfan cepat sembuh... kalu anak kita sakit, macam luluh jantung ja si ibu... knnnn?

Nad @ MamaZN said...

ksian irfan..
moga cepat sembuh, irfan
kak zura, jaga kesihatan gak k!
kang kak zura sakit, lagi payah, huhu!

Farra Dhelina said...

get well soon irfan! mama pun tau! ;D

wantie said...

dah nampak perkembangan yang baik tu. sabtu ni baru leh kuaq eh. tak pe... rehat dulu ya cayang.

yang penting. irfan sihat yer

Sidratul Muntaha said...

semoga cepat sembuh irfan
mummy pun jgn emo2 sgt
nnti mummy yg plak sakit.

atuk said...

Assalamualaikum Zura

Alhamdulillah
moga bertambah sihat