♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, June 1, 2012

Irfan with HeadPhone...HaHaHa....

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Hari Jumaat yg Mulia...dah masuk 1hb June yer...cept masa berlalu..semoga kita semua memperoleh kebahgiaan di dunia  dan akhirat...Amin...

Up pasal telatah Irfan sket....Masa nie Irfan sblm warded....masih sehat seperti biasa........dan selalu kena usik manja ngan kitaorg...hahaha...

Layan je lah Irfan ngan HeadPhone tue.....tak tarik plak dia HeadPhone tu....sempat lagi Mama snap2 telatah dia.....hihihi...


 See....pp mcm buah setol? tau buah setol mcm mn? kakakaka..tnya org kedah...tp sejak Irfan tak sehat ni, pp labuh tu dh susut....tk per lah..asalkn dia cpt sehat....nnti cover blk yer..


Menari2 dia......tak nanges tu kena paksa pakai HeadPhone...hahaha...


Ngeeeee...nmpk dua gusi dia...gusi tu lah nk tumbuh gg skrg...

Tarik headphone sudah......nk masuk mulut plak....huhu.....Owhhhhhh bosarnya lobang hidung, hahahaha...tetapi lobang hidungmu tetap menjadi pujaan hatiku!.............kahhhh...kahhh..kahhh...

Jumpa lagi yer........nnti Mama rajin, Mama update lagik....rajin2 la siggh yer.....macih2....


##Autopublish Entry...


12 comments:

el said...

headphone ngan pipi tu sama besar jek...geram lah rs nak kokok hahahahaha

wantie said...

amboi irfan dengar lagu apa tu?

kemain lagi ek ko yer. gigi dah nak tumbuh tu. boleh lah lawan kokak ngan auntie el

Nad @ MamaZN said...

pipi dah sama cam pau!
geram nengoknye

mama irfan said...

adooooiiiiii... bolatnya pipi... geram aihhh.....

UmmiRosma said...

alhamdulillah Irfan dah sihat semula...syukur ke hadrat Illahi...

Cepat besar ya cyg....kish kish...

fazilzura said...

WAHHHHHHHHHHHHHHHHHH cute nyeeee.... headphone smp ke pipi

Zura@Iwan said...

hahaha...tu arr, mybe tkepit kut pp dia...nmpk bolat...

Zura@Iwan said...

x dgr lagu lah...sj dia pakai tue....

aha tumbuh gg dh t...duk kuat nk gigit dh..

Zura@Iwan said...

tu arr.....geram haizz..

Zura@Iwan said...

hahaha....bolat ngat...la ni kurang dh bolat dia..

Zura@Iwan said...

alhamdulillah kak...semoga irfan stiasa dilindungi...amin...

makin aktif dia skrg kak.

Zura@Iwan said...

cuteeee lah aunty.......