♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, May 31, 2012

Weekend: Jemputan Kenduri Kahwin

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera...

Ahad; 27hb Mei 2012

Alhamdulillah tertunai juga menghadiri Waalimatulurus dua pasangan pengantin di area Utara...Satu di Alor Setar, Satu lagi di Sanglang, Kedah. Jemputan di Baling tak dapat nak hadiri..kerna tak sempat....Ekceli nk join bersama dgn Gieyana, tp kitaorg lambat...huhu.

Sebenarnya dah lama nak jumpe blogger nie....at last dpt gak jumpa pada kenduri kahwin beliau...opsss bukan Cik Wanie yg kahwin, adik sepupu kesayangan dia Echa yg kahwin. Selamat pengantin baru buat Echa dan Suami yer...


Ha...baru Irfan nk pandang depan....hehe...

Yesss...dapat bergambar gak ngan dik Wanie...sonok kenal kamu lalink...dan terima kasih kerna menjemput akak, abg iwan dan irfan yer. 

Lepas tu kita gerak ke Sanglang utk menghadiri kenduri kahwin kawan Hubby Mat Kie.

Tak de gmbr pgntin daaa.... gmbr me n irfan jekkk....haha....gmbr ngn pgntin ada kt  Mat kie la kut...
 Permandangan yg indah sekali........

TErima kasih pada Mat Kie kerna m'jemput..tahniah kerna telah b'gelar suami..hihi. Selamat Pengantin Baru..semoga kekal higga ke akhir hayat.....Amin..

5 comments:

el said...

lawo lah baju panten tu
nak wat tema kaler raya nti boleh
eh tp aku wat baju raya dah...hahahahaha
baju lepas2 pun x pakai2 lagi ngeh3x

wantie said...

encemnya panten lelaki tu. hahahaha.. sat laki aku ligan baru tau dok puji laki orang lawa.

atuk said...

Assalamualaikum Zura

moga mereka kekal hingga ke Syurga

Gieyana said...

kiranya hg x g kenduri kt Baling la erk? X calling2..km pon kul 1.30 kot br smpai kt umah Wanie..:-)

[-suziey-] said...

dh besar dh irfan..waaaa cantiknya sawah padi menghijau..tneang..

nmpk sihat je irfan..syukur la...kesian tgk dia warded..be strong ye irfan cayangggggg ;)