♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Wednesday, May 30, 2012

Weekend : Ronda2 Pacific MegaMall, Sbrg Pulau..

Assalamualaikum...salam sejahtera...

Pastinya hari miggu adalah masa bersama keluarga tsyg kan...sure byk xtvt yg dijalankan, tmbh2 cuti sekolah ni. Xtvt bersantai dan lepak di rumah pun adalah yg paling baik...tak payah bw kuar duit...haha.

Hari tu jenjalan kt Pacific, ada hal kt belah sbrg....masuk2 Pacific tu, tk perasan ada si Mascot ni...tiba2 je dtg kat Irfan kasi belon.....hehehe. Nasib baik Irfan tak tkezuttt....Mascot ni kasi belon dia buat tak tau jek..hihi..

Maskot ni nak ambil gmbr ngan Irfan....hohoho...

Irfan heran tgk Maskot tu duk buat apa la...hihi...



Kebetulan ada ujibakat Kilauan Mas rupanya...

3 of Us.....

Tadaaa.....next story coming soon!!..


## Autopublish...

9 comments:

yana lyana said...

bestnye outing ngan family... :)

Anis said...

Ye la zura, bestnya outing ngan family. Tak penah lagi dapat ronda2 kat penang. Anyway salam kenal jemput ke blog saya ye

http://anisvitashop.blogspot.com/.

wantie said...

baik noh aliff sebab dia tak takut pun ngan maskot tu.

el said...

anak2 aku konpom jerit tgk maskot tuhahaha irfan mmg lgsg x heran nok

atuk said...

Assalamualaikum Zura

tak cuba ke masuk kilauan mas tu...

atuk said...

Assalamualaikum Zura

tak cuba ke masuk kilauan mas tu...

::NureeN:: said...

paling suka jln2 mcm ni.. santai & relax kan...
sori terlepas n3 semlm.. irfan mcm mana ari ni?
sori x dpt g melawat, susah nk bwk keta emir kecik lagi :)

Zura@Iwan said...

Yana~

mmg bestt...weekend la nk ronda2 pon...

Zura@Iwan said...

Anis~

aha betui2...dtg la mai penang..

thks kerna siggh sini...nnti sy free sy terjah umah Anis plak..