♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, May 8, 2012

Wajah Baru...Dengan Orang Baru....:)

Assalamualaikum....

Alhamdulillah bertemu lagi di sini dgn wajah baru....hikss...akhirnya berjaya juga tukar new layout baru, yg lama tu dh berkurun ok...tp orgnya tetap sama, hati tak berubah..cuma ada org baru...dulu berdua sekarang bertiga..Syukran2x...



Sekadar tukar mana yg sempat je....header pun ku hentam kromo ok, besak gedabak mak aiiii!!! tk de nk touch up cantek2 sgt...nnti boring kita tukar lagi....hehehe...

Harap2 lepas ni rajin2 la mengarang cerita kt sini yer...insyaAllah, on off je skrg blogging...thks uols yg byk support blog Zura@Iwan ni....terima kasih yg sudi berkunjung di sini.....





8 comments:

mama tisya said...

cantik header baru..aku gk tkde header dr dlu..hehe

♥MAMASYAZA♥ said...

akak ni lagilah, cepat sgt bosan, asik tukar layout aje...hehehehe

wantie said...

ha.. kan dah bertiga header hang tu. baru best. jgn jadi mcm aku dah le. dari bertiga sampai berempat ni pun tak de header gambo kami. huahuahua..

Gieyana said...

mmg besor gabak size header hg..reduce size ag ah..x pa, pelan2 touch up..: p

Zura@Iwan said...

mamatisya~

besar sgt tue...hehe...ye la kn ko dr dl x de header

Zura@Iwan said...

Mamasyaza~

akak rajin....sy kurang rajin..hehe

Zura@Iwan said...

wantie~

lama benor dh header tue...kini btiga..kena la tmbh sorang lg dlm header tu..

Zura@Iwan said...

Gieyana~

tu arr...nnti reduce sket...