♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Tuesday, March 18, 2014

Ronda-Ronda naik Jambatan Kedua Pulau Pinang sampai ke Jetty Batu Kawan...

Assalamualaikum..
Dah Lunch? erkkk... Alhamdulillah ...

tak de apa nak cerita sgt...
layan gambar je lah...

 langit cerahh...cantik sangat!

 Peace from Irfan...


 bawa sekali sepupu2 Irfan jalan2 sama.... seronok sgt Irfan...

 dapat juga merasa naik JKPP ni...tapi time hujan masa ni....


 24km....

 di Jetty Batu Musang, Batu Kawan...datang untuk servey sat

 Kakak sepupu Irfan

 Mr Macho Man...layan perasaan sorang2 nampak..hehe

 terima kasih Tasya tolong ambil gambar Mak Long dan Pak Long...

 ada part kakak Misya nanges...kena tampar dengan Irfan, huhu..adoyaii...

 Irfan sayang sangat dengan kakak

 tengok...penyet kakak Tasya tu...

terima kasih singgah sini ye kawan2 semua..
sayang korang..:)

kdg2 di sebalik kegembiraan ada kedukaan...tiada siapa yang tahu..
smile always !

18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

SYOK KAN

el said...

rugged sggh sepupu irfan tu hehe
wiken lepas Penang ujan
sebak rsnya..hari ni mcm mendung je
alhamdulilahhhhhh seronok tgk bumi kembali meghijau

syawalsimpsons said...

seronok betoi irfan jalan2 ngan sepupu yee..bila aku nak jejak sini ni

syawalsimpsons said...

seronok betoi irfan jalan2 ngan sepupu yee..bila aku nak jejak sini ni

Kesuma Angsana said...

wah seronoklah dah dapat merasa lalu atas jambatan tu, KA entah bilalah !

Zura@Iwan said...

Hanum~

:)

Zura@Iwan said...

el~

hikss...sepupu irfan mmg rugged

tu arr..syukur sgt2...
lama tk rasa hujan kan..
alhamdulillah..syukur sgt2..

Zura@Iwan said...

sue~

aha..
irfan la iya2 ajak kakak2 dia..
tarik tgn..jom2 kata dia..

nnti ko dtg la jelajah png beb..

Zura@Iwan said...

sue~

2x ko terkomen..hehe..

Zura@Iwan said...

KA~

aha kak...
still free kan..
tk taw la bila plak nk nek JKPP tu..

wantie said...

wah..sampai dah hang noh.. tak pi pulau aman ka?

Dee said...

wah..dekat ngan batu kawan..umah cousin dee kat sana..entah bila nak ke penang lagi..hehehe..

Zura@Iwan said...

wantie~

aha..dh smpi pon ak..

tk pi pulau aman pon
sbb ramai + cuaca tk mengizinkan..

Zura@Iwan said...

Dee~

aha..dkt je dee trn dr bridge..hehe

attyfir said...

happy irfan dapat jalan2,.
bila lah unty nak smpi jambata baru ni

Zura@Iwan said...

kty~

ya la kak..
dia mmg sonok kalau ada kawan sm..

tk per..bila2 aunty dtg la png

QasehnyaRania said...

tak naik lgi ni.ingt nak naik bulan 5 nanti nak pi batu maung umah kak pupu.hihi

YanIrfanZur said...

Qaseh~

tk per nnti bln 5 dtg png naik 2nd bridge ye..