♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Monday, March 17, 2014

Mummy & Daddy...

Assalamualaikum....
Salam Petang Isnin..

Berdating..=_=


Jetty Batu Musang, Batu Kawan...

psttt; berdating ada Irfan juga..tapi kali nie, Irfan ada kawan...:)

20 comments:

Nurzakiah Hanum said...

SELAMAT PETANG

wantie said...

hehehe...dating ada anak lagi terasa bestnya kan..

Nad MamaZN said...

omeyyyy! sweet couple :)

Nad MamaZN said...

omeyyyy! sweet couple :)

Zura@Iwan said...

Hanum~

slmt ptg

Zura@Iwan said...

wantie~

dating smbil tgk anak main..hehe

Zura@Iwan said...

Nad~

amboi..
biasa je nad..hehe

Zura@Iwan said...

Nad~

tertekan 2x ye? hehe

Rinna said...

Dating ada anak pun apa salahnyaa kan.. :)

Dee said...

sesekali dating mmg best..

BUNDA a.k.a KN said...

Salam ziarah dari bunda...

Tak kiralah bila ada masa terluang isikan untuk berduan sambil bersantai...

Boleh mengeratkan lagi kasih sayang bersama..

mamaarifakeem said...

Sweet couple :-)...

Zura@Iwan said...

k.Rinna~

bw anak sekali pon dating kan
lg meriah..

Zura@Iwan said...

Dee~

hikss..
kdg2 lunch time waktu keja la leh dating berdua..

Zura@Iwan said...

BUNDA~

salam kenal kembali

ye betui tu bunda...

inshaaAllah ..

Zura@Iwan said...

mamaarifakeem~

thks dear..

el said...

uols ni bkn hari2 ke berdating haha

Zura@Iwan said...

el~

mmg hari2...
berdating kt umah la..kahh!

QasehnyaRania said...

apa yg best kat jetty ni kak?
nanti sy dtg cover balik baca ntry ye.sbb nak bls jejak kat kotak komen dulu. hikhik

lama tinggal blog.huahua

YanIrfanZur said...

Qaseh~

best gk sini
nk ke pulau aman bleh lepak sini...