♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Thursday, March 20, 2014

Irfan, Sepupu2 dan Basikal...hehe..

Assalamualaikum..
Salam Khamis semua kesayangan Allah.....

Weekend aktiviti melayan anak2  ... lepas pergi ronda2 di Jetty Batu Kawan, pergi ke rumah my Sis di Bertam , Kepala Batas

 Masjis Abdullah Fahim yang tersergam indah...cantik sgt Masjid ni...cuaca hujan..

 Besar...luas....selesa.....ramai yang bertumpu solat kat masjid yg indah ini..

 apa ke hel Baba Irfan terjelir2 ni..haha...tak larat nk tolak basikal la tu...kahhh

 Irfan dah berkenan basikal Kakak Ain ...Irfan sorang concer, sepupu2 dia tengok saja...haha..

Seronok tak terkira dapat bawa basikal....tapi kaki tak berapa sampai lagi nak kayuh..haha...

Len kali kita datang rumah kakak Ain lagi yer....:)
Ok..thks semua...
Peacee!


#Semoga semuanya bertambah baik....apa yang terjadi ada hikmahnya..



29 comments:

Gieyana said...

Nnt hg beli sebutir utk irfan. Basikal Ain lebih kurang dgn beskal nureen tp nureen punya warna merah. Ms mula2 beli ritu siap bising dkt abah dia apsal beli besaq sgt..ekeke..

Ain still x buka roda lg yer?

Nurzakiah Hanum said...

syoknya

::NureeN:: said...

bab basikal anak2 aku pon suka
si emir tu lagi la.. beskat dia dah mula kayuh sndri, tp kayuh sekerat2..
walaupon sekerat tp laju ooo...
x der dh nk risau.. mmg dia sgt berani nk mencoba apa sj..
tgk jerr dok main beskat sorang2 hahaha

:: idzwa :: said...

wahhh best nyer..

el said...

hahahahahah irfan2 lawak lahhh
cam lah dpt kayuh beskal besaq tu
tp biasalah budak2 mmg teruja lau basikal2 ni..janji diorg dpt naik..terpaksalah sepupu2 irfan tolak ansur bg hero naik jap..nti suh babah belikan yg sedan2 tu irfan k..xmo dah beli hat electrik punya x ekeke

Nad MamaZN said...

tggi sgt tu irfan, hehe.. soh baba turunkan seat tu :)
lg senang soh baba beli beskal baru la haha

NM03 said...

pisyooo!!

Dee said...

beli utk irfan yg kecik sket..sesuai dgn dia..mesti dia seronok...

Ammar said...

Wah... cantiknya basikal dia. Pinjam!!!

wantie said...

bagus irfan..semangat tu ada. nanti suh mama beli satu yer.. kita ronda satu penang. ahaksss

Kesuma Angsana said...

anak2 kecil ni mmg sukalah kalau dpt basikal, asyik nak dikayuh je, mcm kitalah org dewasa bila baru dapat lesen kereta hehehe

Zura@Iwan said...

Gie~

tu arr...sonok dia dpt naik basikal beb, nnti lah beli kt dia..syok arr nureen ada basikal abah belikan ye..

ain tk buka lg roda tu beb..

Zura@Iwan said...

Hanum~

syok2..

Zura@Iwan said...

Nureen~

mmg bdk2 suka
irfan nnti la beli kt dia satu beskal kecik sket dr ni..

bleh bljr kayu..basikal tu bsr sgt..hehe..

Zura@Iwan said...

idzwa~

ank2 best kan..
kita lama tk bw basikal..

Zura@Iwan said...

el~

tu la psl beb
sonok baba dia duk tolak basikal tu
jenuh nk tolak..haha..

nnti lah belikn kt irfan basikal..

Zura@Iwan said...

Nad~

tu arr...tiggi bsr plak tu
iya2 nk naik...

Zura@Iwan said...

NM~

hahaha..

Zura@Iwan said...

Dee~

tu la..
kt tesco or giant ada ha basikal..nnti belikan..

Zura@Iwan said...

Ammar~

nk pinjam kena minta kt Ain.hehe

Zura@Iwan said...

wantie~

smngt tu ada..
tp nk kayuh tk smpi..ahha..

nnti beli yg kecik sikit noh

Zura@Iwan said...

KA~

tu la..
suka kn dorang ada basikal..hehe

BUNDA said...

Amboi bergaya betoi dengan basikalnya ye irfan...
Basikal tak padan ngn orang....
Salam ziarah dari bunda....

Zura@Iwan said...

BUNDA~

hehe..
tu la mcm org bsr
bahkan kena tolak je basikal tu..haah

hainom OKje said...

Mmg tak setanding basikal tu dgn Irfan....apa taknya basikal kak Ain yeh...

Myra Jay said...

Amboi kemain happy Irfan dapat naik basikal ;D

Zura@Iwan said...

hainom~

mmg tk setanding la okje..
tp nak gk naik..
kena apaknya tolak la..haha

Zura@Iwan said...

MJ~

sonok tk terkira la dia..

QasehnyaRania said...

tak tercapai dek irfan.