♥♥♥Zura&Iwan - New Entry♥♥♥

Friday, June 1, 2012

Irfan Terkini dan Kunjungan Ibu Aleesya

Assalamualaikum...Salam Sejahtera...

Setiap ibubapa pastinya mahukan anak mereka yg sakit cepat sembuh...seperti juga sy dan suami..sentiasa memohon doa pd Dia agar Irfan cpt pulih...syukur sakit Irfan cpt diubati berbanding dgn sakit2 yg lain yg sukar utk diubati....Alhamdulillah ini br sedikit dugaan yg Allah uji bg kami yg br bergelar ibu dan bapa...setiap ujian pasti dilalui dgn rasa syukur....kerna Allah tidak akan menguji umatnya jika Dia tahu kita tk mmpu...Sentiasa berdoa agar sentiasa diberi kesihatan yg baik....Ini adalah kata2 semangat utk sy....

Wokeh2...sudah, tlebey la plak coleteh kat sini.....ekceli nk update psl Irfan buah hati km nie.....Alhamdulillah pagi td, Paed dtg cek dan Paed dh minta supaya tk masuk air dah...sbb Irfan dh tk cirit...so hari ni Paed juz nk monitor Irfan mcm ne stlh off air tue...stakat ni ok, dia tak cirit dh...moga2 x de dh la lps ni....huhu...

Dah mula menyulur merata..bebasss....sbb dh tak de tiub tue....hihi.....

 Tiba-tiba, dlm tghari tu....dpt pggilan dr Aunty Wantie , katanya dh ada kt bwh hospital...hihi. Buat terjahan ye kamu.....Irfan mula2 tak nak....kena pandai takcle dia skrg. kenal org dh....hihi.
Manjanye dier....ala..ala...cygggg.....hihi...tima acih Aunty Ti kerna sudi dtg tgk Irfan, br dpt kita ketemu kan....Kirim Salam pada Aleesya yer.....doakan Irfan cpt sembuh.....Muackkkkkk

InsyaAllah Paed kata, tomorrow morning can discharge......Ya Allah mudah2an Irfan pulih sepenuhnya...Aminn..

4 comments:

wantie said...

best betul ngan budak irfan ni. manja manja gitu.

harap harap besok dia sihat sepenuhnya. walaupun aku rasa badannya tu stil ada suam suam.

Zura@Iwan said...

aha dia manja cket....dh kenai gitu arr....

alhamdulillah dh baik dia...tp flu n batuk la plak..moga cpt baik..amin

eLL said...

ala sian nyer irfan kena cucuk tangan yer.. cepat sembuh yer lepas ni tak mo sakit2 lagi yer

Zura@Iwan said...

tu arr...sian anak aku...huhu...

cpt2 la sembuh...x mo akit2 smpi warded...sian tgk dia..